Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@20:37:03 GMT

فیلم ؛ حمایت باشگاه بارسلونا با کلیپ تمرینات لوئیس سوارز

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۴۸۵۳۸

فیلم ؛ حمایت باشگاه بارسلونا با کلیپ تمرینات لوئیس سوارز

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوییس سوارز ، ستاره‌ی بارسلونا که در جام جهانی روسیه شروع چندان خوبی نداشت ولی بازی به بازی، بهتر شد.باشگاه بارسلونا در حمایت از او کلیپی از تمرینات او با پیراهن بارسلونا را منتشر کرد که در این ویدئو مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم های ملی فوتبال اروگوئه و پرتغال از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه برگزار شد که در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود اروگوئه تمام شد.ادینسون کاوانی در دقیقه ۷ و ۶۲ برای اروگوئه گلزنی کرد.

 

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا اروگوئه اروگوئه بارسلونا بازی اروگوئه و پرتغال جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو والورده یکی از کلیدهای صعود رئال ‏مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بود. این ستاره اروگوئه‌ای در پایان ‏دیدار برگشت رئال و سیتی در ورزشگاه اتحاد به عنوان بهترین بازیکن ‏میدان انتخاب شد. ‏

والورده امروز به تحلیل دیدار رئال و سیتی پرداخت و رازهای پیروزی بر ‏تیم پپ گواردیولا را فاش کرد. ‏

رئال که فصل گذشته در اتحاد 4-0 به سیتی باخته بود امسال موفق ‏شد در ضربات پنالتی به پیروزی برسد. ‏

والورده در مصاحبه با ای‌اس‌پی‌ان اروگوئه درباره بازی دشوار با ‏منچسترسیتی گفت:" در تمام عمرم در هیچ مسابقه‌ای اینقدر خسته ‏نشده بودم. وقتی در طول مسابقه توپ را در اختیار ندارید و دائم در ‏حال دفاع کردن هستید کار به جایی می‌رسید که تا سرحد قابل ‏تحمل بشری خسته می‌شوید. در این شرایط مسلم است که جور ‏دیگری فوتبال بازی می‌کنید ولی خدا را شکر ما در نهایت موفق شدیم ‏صعود کنیم". ‏

فدریکو والورده یک راز دیگر هم فاش کرد. او گفت با اینکه توسط ‏آنچلوتی نامش بین پنج پنالتی‌زن اصلی گنجانده شده بود ولی به ‏دلیل خستگی مفرط خودش خواست که نامش از فهرست خط زده ‏شود.

 ستاره اروگوئه‌ای رئال گفت:" وقتی آنقدر خسته‌ای که حالت خوب ‏نیست باید واقعیت را به مربی بگویی. این باعث نمی‌شود کسی ‏بگوید تو فوتبالیست بدی هستی. من معتقدم در آن لحظه کار ‏درست این بود که غرور را کنار بگذارم و بگویم من آماده نیستم و ‏بهتر است یک هم‌تیمی دیگر پنالتی بزند". ‏

والورده درباره اینکه عوامل پیروزی رئال را چه می‌داند گفت:" بازی ‏کردن به خاطر نشان رئال روی سینه‌مان، بیشتر از هر چیز دیگری. ‏دائما جنگیدن و دانستن اینکه باید تا آخرین ثانیه به تیم و به ‏خودمان باور داشته باشیم. اینکه می‌توانیم جلوی هر حریفی موفق ‏باشیم. مادرید همیشه مادرید است و ما این را در چمپیونزلیگ ثابت ‏کرده‌ایم". ‏

دیگر خبرها

  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • گل سوارز به نیو انگلند روی پاس مسی (نیوانگلند 1-4 اینتر میامی)
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • کلیپ| سعدآباد پرحاشیه
  • بررسی بازی‌های جام حذفی فوتبال