Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی سلگی، مدیر آموزش و پرورش ملایر به راه‌اندازی صندوق کمک به فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش ملایر اشاره کرد و افزود:این صندوق با هدف مشارکت بیشتر همکاران اداری و آموزشی در امور خیر راه اندازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم اصلاح در روش‌ها انجام شود، لازم است که تغییر در دیدگاه‌ها داشته باشیم و یاد بگیریم کار تیمی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه در کارگروه ویژه نرخ شهریه فوق برنامه مدارس هیأت امنایی تعیین شده است، اظهار کرد: دست مدیران مدارس نباید بسته باشد ولی نظارت بیشتری باید در این مدارس صورت گیرد.

سلگی بیان کرد: در ملایر 24 مدرسه هیات امنایی  فعالیت دارند که شامل هشت آموزشگاه ابتدایی، 10 آموزشگاه متوسطه اول و 6 آموزشگاه متوسطه دوم است.

وی تصریح کرد: سال گذشته نرخ شهریه 10 درصد رشد داشته  ولی با توجه به کیفیت کار مدارس و برنامه‌های مختلفی که اجرا می‌کنند افزایش‌ها یکسان نباشد بهتر است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: البته نرخ پیشنهادی مدارس گرفته شده اما نرخ نهایی بعد از مصوبه شورای آموزش و پرورش شهرستان به مدارس اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ب

صندوق کمک به فعالیت‌های قرآنی درملایرمی شود

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت:با تصمیم این کارگروه و به علت تداوم آلودگی هوا  فعالیت مدارس و دانشگاه‌های نوبت صبح فردا سه شنبه ١١ اردیبهشت شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • راه اندازی طرح آموزش مبلغان حجاب | ۴۰۰ نفر برای «استقناع هنرمندانه» آماده می‌شوند
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد