Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با تأکید بر اینکه صدقه دریافتی در همان محل جمع‌آوری‌شده برای نیازمندان هزینه می‌شود، گفت: صدقه جمع‌آوری‌شده برای نیازهای مردم سخاوتمند استان یزد طی سه‌ماهه نخست سال جاری یک میلیارد و 820 میلیون تومان صدقه دادند.

غلامرضا مشعل چی با تأکید بر اینکه صدقه دریافتی در همان محل جمع‌آوری‌شده برای نیازمندان هزینه می‌شود، گفت: صدقه جمع‌آوری‌شده برای نیازهای مختلف محرومان ازجمله کمک به خرید، ساخت، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان، اعطای تسهیلات اشتغال و وام ضروری به نیازمندان، کمک به ازدواج نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان، برگزاری اردوهای آموزشی و زیارتی مددجویان تحت حمایت، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشعل چی بابیان اینکه به‌هیچ‌عنوان از صدقه جمع‌آوری‌شده برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی‌شود، افزود: کمیته امداد این اطمینان را به مردم خداجوی استان یزد می‌دهد که این نهاد به‌عنوان امانت‌داری قابل‌اعتماد همواره دقت و ظرافت لازم را در هزینه کرد صدقات برای رفع محرومیت به کار می‌گیرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه ترویج فرهنگ انفاق و ایثار و نیکوکاری و نشر سنت‌های حسنه اسلامی و تلاش مستمر برای مردمی شدن فعالیت‌ها و حمایت‌های مادی و معنوی از محرومان ازجمله اهداف کمیته امداد است ادامه داد: مردم سخاوتمند استان یزد طی سه‌ماهه نخست سال جاری یک میلیارد و 820 میلیون تومان صدقه دادند.

وی بابیان اینکه بیش از 21 هزار خانوار تحت حمایت با جمعیت 38 هزار نفر از خدمات حمایتی این نهاد استفاده می‌کند، افزود: بیشترین مددجویان معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان یزد به ترتیب در شهرستان‌های یزد، تفت، مهریز، خاتم، میبد، ابرکوه، اردکان، اشکذر، بهاباد و بافق ساکن هستند.

مشعل چی یادآور شد: مردم نیکوکار استان یزد سال گذشته با پرداخت هفت میلیارد و 278 میلیون تومان صدقه، رتبه چهارم در سرانه پرداخت صدقه را به خود اختصاص دادند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد کمیته امداد صدقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است