Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@14:35:31 GMT

قیمت امباپه چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۵۰۸۷۴

قیمت امباپه چقدر است؟

خبرگزاری میزان- برای بازیکن جوان فرانسه ارزشی معادل 221 میلیون دلار تخمین زده می شود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از مارکا، حذف آرژانتین از دور حذفی جام جهانی در بازی هیجان انگیز با فرانسه با درخشش به یاد ماندنی ستاره جوان این تیم امباپه همراه بود.
دلیل عمده موفقیت فرانسه در نبرد با آرژآنتین کیلیان امباپه بازیکن جوان تیم ملی فرانسه بود که مانند دیه گو مارادونا در بازی مقابل انگلیس در سال ۱۹۸۶، پله در سال ۱۹۵۸ و یا حتی زین الدین زیدان در فینال ۱۹۹۸ استعداد خود را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم وی اکنون پا به مرحله یک چهارم نهاده و این موضوع آینده درخشانی برای این بازیکن ۱۹ ساله رقم می‌زند.
او تابستان امسال با قراردادی ۱۸۰ میلیون یورویی به پاری سن ژرمن پیوست. واضح است که قیمت امپابه جوان حداقل ۲۲۱ میلیون یورو یا حتی بیشتر خواهد بود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه جام جهانی 2018 فوتبال امباپه پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه با این دریبل دیدنی، مدافع حریف را نابود کرد (فیلم)

 

 

 

منبع : همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم) گل‌های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا (فیلم) ابراز عشق سرمربی پرسپولیس به دو غذای ایران (فیلم)

دیگر خبرها

  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • امباپه با این دریبل دیدنی، مدافع حریف را نابود کرد (فیلم)