Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - وزير کشور برخي ادعاها مبني بر کشته شدن يک نفر در ناآرامي هاي روز گذشته خرمشهر را نادرست اعلام کرد و گفت: هيچ فردي در اين ناآرامي ها کشته نشده و فقط در يک مورد تيراندازي يک نفر زخمي شده است.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، عبدالرضا رحماني فضلي روز يکشنبه در نشست خبري افزود: اولويت وزارت کشور برقراري امنيت و نظم عمومي است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امنيت و آرامش را بستر و زيربناي همه فعاليت ها مي دانيم.
وي تصريح کرد: امسال وحدت و انسجام ملي را به عنوان محور اصلي برنامه ها و افزايش رضايت مندي مردم جزو اولويت ها قرار داده ايم که مخرج مشترک همه فعاليت هاي سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي رضايت مندي ملت است.
وزير کشور خاطرنشان کرد: اين وزارتخانه با توجه به رويکرد اول دولت در بحث توسعه، محور توسعه را برمبناي موضوعات مختلف در دستور کار دارد و تلاش مي کند بخش مرتبط با وزارت کشور پيگيري شود.
رحماني فضلي همچنين در مورد آسيب‌هاي اجتماعي گفت: اين موضوع در دو سال گذشته به عنوان امر فوق العاده و اولويت دار در اين وزارتخانه مطرح است و قرار شد در حوزه ساماندهي آسيب‌هاي اجتماعي جبران عقب افتادگي هاي گذشته شود و با کاهش آسيب هاي اجتماعي، گام هاي مثبت و رو به جلو برداريم.
اين خبر در حال تکميل است.
سيام**3229**3070**1336
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است

دریافت 261 MB کد خبر 6089380

دیگر خبرها

  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی 
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است