Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@12:49:25 GMT

دریافت وجه نقد در مدارس دولتی گلستان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۵۳۷۵۳

دریافت وجه نقد در مدارس دولتی گلستان ممنوع است

احسان گوهری راد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی هزینه ها مانند بیمه، کتاب و موارد مشابه باید از سوی خانواده ها پرداخت شود، اما هزینه های دیگر به منظور نام نویسی ممنوع است.
وی با بیان اینکه در اوضاع نامناسب اقتصادی، مدارس قادر به تامین هزینه های خود نیستند ،افزود: خانواده می توانند با عناوین دیگر و مرتبط با شغل خود در امور مدرسه سهیم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گوهری راد با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی با مدیران و عواملی که قانون را نادیده بگیرند، گفت: البته مدیرانی هم هستند که با برنامه ریزی خدماتی که در یک سال تحصیلی به دانش آموزان ارائه می شود را برای خانواده ها بیان و کمک داوطلبانه آنها را برای امور مدرسه دریافت می کنند.
وی در خصوص مدارس غیردولتی افزود که این گونه مدرسه ها قوانین خاص خود را دارد و شهریه نام نویسی توسط سامانه مشخص می شود و میزان پرداختی ها از سوی بازرسین وناظران راستی آزمایی خواهد شد.
گوهری راد به کمبود معلم در برخی از پایه های آموزشی استان نیز اشاره کرد و گفت که طبق برنامه ریزی ها در ابتدای سال تحصیلی تمامی کلاس های مدارس گلستان معلم خواهند داشت.
در استان گلستان 20 هزار معلم و کارمند فرهنگی وجود دارد که حدود هفت هزار معلم در گرگان مرکز استان تدریس می کنند.
3014/1648
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان گلستان خانواده دانش آموزان قانون مدرسه جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای آموزشی در گلستان حدود ۴.۸۵ متر مربع است

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سرانه فضای آموزشی گلستان در سال ۱۴۰۱ حدود ۴.۶ بود اما در حال حاضر به حدود ۴.۸۵ متر مربع رسیده است در حالی که این سرانه در کشور به صورت میانگین ۵.۲۲ متر مربع است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ روزی ۸۲۲ میلیون تومان برای مدرسه سازی در استان اعتبار در نظر گرفته و هزینه شده است.

مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس گلستان گفت: در سال ۱۴۰۲ هر هفته یک مدرسه و هر دو روز بیش از یک کلاس درس در استان افتتاح شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۰۶ فضای آموزشی و پرورشی در گلستان در حال اجرا است.

فراهی مجموع مبلغ اعتبار مصوب برای سفر ریاست جمهوری به استان گلستان را ۹۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار کرد: مصوباتی که در سفر دوم برای استان در نظر گرفته شد نسبت به سفر اول تقریباً رشد ۳.۵ برابر رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت تاکنون در حوزه خرید و توزیع تجهیزات آموزشی و هنرستانی نیز رشد ۵ برابری در استان شاهد بودیم.

کد خبر 6099754

دیگر خبرها

  • شکایت رئیس دیوان از رای هییت تخصصی درباره کالای ورود ممنوع
  • سرانه فضای آموزشی در گلستان حدود ۴.۸۵ متر مربع است
  • محدوده ثبت نام در هر مدرسه به صورت شعاعی خواهد بود
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • کمبود مرکز دولتی تصویربرداری پزشکی در مرکز گلستان
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز