Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@13:09:48 GMT

بهبودی نسبی مهدی فخیم‌زاده پس از تصادف

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۵۴۰۲۷

بهبودی نسبی مهدی فخیم‌زاده پس از تصادف

رکنا: روند بهبودی مهدی فخیم زاده در بیمارستان به سرعت طی می‌شود و او امروز چند قدم در بیمارستان پیاده روی کرده است.

خسرو امیرصادقی از دوستان نزدیک مهدی فخیم‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت روند درمانی فخیم‌زاده گفت: صبح امروز من به ملاقات وی رفتم و حال فخیم‌زاده بسیار خوب و مساعد بود و الحمدلله به لطف خداوند و تلاش پزشکان روند بهبودی وی به سرعت طی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تغذیه فخیم‌زاده و همچنین استفاده از داروها به صورت کاملاً عادی انجام می‌شود و حتی ما صبحانه را نیز با هم صرف کردیم و بعد از صبحانه چند قدمی نیز در بخش ICU پیاده‌روی کردیم.

امیرصادقی با اشاره به اینکه روحیه فخیم‌زاده بسیار خوب است گفت: علاوه بر حل شدن مشکلات اصلی بعضی جراحت‌ها همچون کبودی زیر چشم و یا دردهای دیگر نیز در حال ترمیم شدن و از بین رفتن است و او به زودی می‌تواند فعالیت‌های عادی خود را کاملاً آغاز کند.

او با اشاره به اینکه همچنان امکان ملاقات برای فخیم‌زاده از طرف پزشکان ممنوع شده است گفت: از آنجایی که عده زیادی علاقه داشتند تا به ملاقات و عیادت فخیم‌زاده بیایند، با تصمیم تیم معالج و با هدف ایجاد آسایش برای بیمار تصمیم گرفته شد تا فخیم‌زاده چند روز دیگر در بخش ICU حضور داشته باشد تا در کمال آرامش روند درمان را طی کند اما هیچ خطری او را تهدید نمی‌کند. از علاقه‌مندان تقاضا می‌کنم که اخبار درست را از خبرگزاری‌های رسمی و همچنین صفحات با هویت دریافت کنند.

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت اخبار بیمارستان پیاده روی تصادف مهدی فخیم زاده سرعت عکس دختر فیلم ایران حوادث جوان مرد زندان تهران زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی رییس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف رسیدگی به مشکلات

به گزارش خبرگزاری مهر، در سلسله برنامه‌های ملاقات مردمی علی سلاجقه با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم با اقشار مختلف مردم از استان‌های مختلف کشور دیدار و ضمن قرار گرفتن در جریان مسائل و مشکلات آنان به صورت موردی دستورات مقتضی را صادر کرد.

در سفرهای استانی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در سال گذشته نیز ملاقات‌های مردمی به منظور پاسخگویی و دریافت مکاتبات و درخواست‌های مراجعان صورت گرفته است.

متقاضیان برای هماهنگی جهت دیدار با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست می‌توانند در روزهای کاری از ساعت ۸ تا ۱۶ با شماره تلفن ۸۸۲۴۱۶۶۵ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6100248

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف رسیدگی به مشکلات
  • ملاقات مردمی رییس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف رسیدگی به مشکلات
  • (عکس‌) ملاقات قهرمان مردان آهنین با رئیس جمهور
  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • نگاهی به پدیدهٔ جدید اجتماعی: بِلایند دِیت یا ملاقات کور/ میل سوزان به تجمل خواهی بیمارگونه
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • در مرحله دوم انتخابات، نامزدی که اکثریت نسبی آرا را کسب کند، پیروز است