Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره سوم مسابقات انتخابی جام جهانی بسکتبال این روز‌ها در حال برگزاری است و تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین روز مرحله نخست این مسابقات باید به مصاف تیم بسکتبال قزاقستان برود.

تیم ملی بسکتبال ایران در این مرحله از مسابقات در گروه چهارم قرار دارد و با تیم‌های عراق، قطر و قزاقستان هم گروه است و پیش از این با صدرنشینی در این گروه توانسته صعود خود را به مرحله بعدی مسابقات قطعی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تیم ملی بسکتبال ایران برای جمع آوری امتیاز در مرحله دوم به امتیاز این مسابقه نیاز دارد.

آسمان خراش‌های ایران فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۶ در تالار بسکتبال آزادی به مصاف قزاقستان خواهند رفت و در تلاش هستند این بازی را مانند دیدار دور رفت با پیروزی پشت سر بگذارند.

در دیگر دیدار این گروه دو تیم قطر و عراق به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی ایران دو روز قبل در دوحه به مصاف تیم ملی بسکتبال قطر رفت و ٧٧ بر ٧٥ به برتری رسید و پنجره سوم انتخابی جام جهانی را نیز با پیروزی شروع کرد.

بیشتر بخوانید: مردان بسکتبال بامداد فردا راهی چین می‌شوند

انتهای پیام/

مصاف ایران و قزاقستان در آزادی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری، در رقابت‌های بوکس قهرمانی امید‌های آسیا در قزاقستان، صاحب گردن آویز برنز شد.

ورزشکار مراغه‌ای در وزن ۷۵ کیلوگرم رقابت را به بوکسور ازبکستان واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند.

محشری در اولین تجربه حضور خود در مسابقات آسیایی در یک بازی نفس گیر بازی را به جواهر اومالاتیف ازبکستانی دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا و جهان واگذار کرده است.

تیم ملی امید بوکس ایران برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود که با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد.

مسابقات آسیایی قزاقستان، سومین دوره پیکار‌های رده سنی امید بود.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • آخرین تلاش‌های دلار تلگرامی برای حفظ حمایت ۶۰
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران