Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@14:59:06 GMT

با خیال آزادی خود را در لجن زار انداختیم!

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۶۲۴۳۷

با خیال آزادی خود را در لجن زار انداختیم!

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، زن جوان فریب خورده در رابطه با ماجرای دوست نااهلش می گوید: 4 دوست و دانشجو بودیم و در خوابگاه زندگی می کردیم. به غیر از خودم که نامزد داشتم دو دوست دیگرم  هم ازدواج کرده بودند و دوست سومم مطلقه بود و زندگی زناشویی ناموفقی را پشت سر گذاشته بود. هر چقدر رابطه صمیمی ما زیادتر می شد دوست مطلقه ما زیادتر در ما نفوذ و ما را از ازدواجمان ناامید و دلسرد می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با حرف های نسنجیده اش ما را تحت تاثیر قرار می داد و به ما می گفت چرا آدم  باید خودش را محدود به یک نفر کند و از زندگی فرا زناشویی اش لذت نبرد. مدام خودش را مثال می زد و از ارتباط به ظاهر لذت بخش خود با افراد غریبه می گفت و ما را به نوعی عقب مانده و در قفس افتاده قلمداد می کرد.

 

رفته رفته با حرف های هیجانی و شیطانی اش ما را در زندگی زناشویی و تعهد به خانواده مان سست کرد. با تحت تاثیر قرار گرفتن مان کم کم من هم با نامزدم به مشکل خوردم و از او فاصله  گرفتم و در فکر و خیال ، خودم را یک  آدم زندانی فرض می کردم و به دوست مطلقه مان که آزادانه به هر کجا سر می زد و هر با کسی که دلش می خواست ارتباط برقرار می کرد حسودی می کردم. با فاصله گرفتن از نامزدم خانواده ام نیز متوجه ماجرا شدند و هر چقدر تلاش کردند که من را با نامزدم آشتی دهند اما با دخالت و حرف های زننده دوست مطلقه ام این اتفاق نیفتاد. به نوعی خودم را بازنده و قربانی زندگی می دانستم و خانواده ام را سرزنش می کردم که چرا اجازه دادند من در سن پایین ازدواج کنم. من به همراه دو دوست متاهلم فریب دوست مطلقه مان را خوردیم و با لجبازی و یکدندگی درخواست طلاق دادیم.

 

بعد از گذشت مدتی از جدایی مان رابطه ما با افراد غریبه شروع شد و رفته رفته با خیال آزادی که به دست آورده بودیم خودمان را در لجن زار انداختیم. بعد از چند صباحی تازه متوجه شدیم که چه بلایی سر خودمان آورده ایم و با دست خود تیشه به ریشه مان زده ایم.

 

پشیمان شدیم اما دیگر دیر شده بود و ما فریب یک مشت حرف های به ظاهر قشنگ دوستمان را که در زندگی اش به بن بست رسیده بود خورده و در دام او افتاده بودیم.

 

نوداد

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فریب حوادث جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرتو با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و شایعات زیادی درباره احتمال جدایی یا ادامه حضورش در این تیم در فصل آینده در چند ماه اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی پیش از این خبر داده بودند که او قصد دارد در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود و راهی لیگ فوتبال آمریکا شود تا مسیر لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را ادامه داده باشد.

اما مدیران باشگاه بارسلونا در چند هفته اخیر تصمیم گرفتند که پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به کاپیتان این تیم ارائه کنند و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید را با او آغاز کنند. هرچند تصمیم ژاوی برای جدایی باعث نگرانی این بازیکن شده بود.

شب گذشته و پس از جلسه مهمی که سرمربی فعلی بارسلونا با مدیران این باشگاه برگزار کرد به صورت رسمی اعلام شد که او از تصمیمش برای ترک بارسا در پایان فصل منصرف شده و در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت و یک خبر بسیار خوبی برای روبرتو است.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده است که مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن به زودی آغاز خواهد شد، چرا که ژاوی معتقد است که او بازیکن بسیار مهمی برای بارسلونا در زمین و در رختکن است و روی حفظ او تاکید دارد.

دیگر خبرها

  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • هشدار به PSG: بی‌خیال این بازیکن شو!
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • تفال به حافظ شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ خیال روی تو در هر طریق همره ماست...
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • اصفهان، اقلیم معناست
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است