Web Analytics Made Easy - Statcounter

رض کنید در یک کامپیوتر عمومی یا کامپیوتر دوست‌تان وارد حساب کاربری خود در Gmail شده‌اید، اما پس از پایان کار فراموش کرده‌اید که از حساب کاربری خارج شوید و یا به اصطلاح Sign Out کنید. اگر دیگر امکان دسترسی به این سیستم را ندارید جای نگرانی نیست، چرا که با امکانی که Gmail فراهم کرده است می‌توانید از یک سیستم دیگر وارد حساب کاربری خود شده و با یک کلیک، از کلیه حساب‌های کاربری که در حال حاضر در وضعیت “وارد شده” قرار دارند خارج شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





اگر قصد خروج از Gmail به وسیله سیستم کامپیوتری دیگر را دارید بخوانید

بدین منظور:
ابتدا وارد حساب کاربری خود در Gmail شوید.
سپس در پایین صفحه و در سمت راست، بر روی Details کلیک کنید.


ر

حال در پنجره‌ی باز شده می‌توانید لیست ۱۰ آدرس IP که از طریق آن وارد این حساب کاربری شده‌اید را به همراه تاریخ و زمان هر یک مشاهده کنید.




اکنون جهت خروج از کلیه حساب‌های کاربری وارد شده (به جز این ورود)، بر روی دکمه‌ی Sign Out All Other Sessions کلیک نمایید.
مشاهده‌ی پیغام Successfully signed out all other sessions به منزله‌ی موفقیت‌آمیز بودن این عمل است.


 منبع:yjc.ir 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه فناوری جیمیل کامپیوتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی روشی برای شناخت بیشتر آفت‌کش‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خانم بخشی‌زاده اقدم با مدرک کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی رشته شیمی تجزیه از دانشگاه تبریز گفت: برای انجام یک تجزیه شیمیایی مراحل متعددی شامل آماده‌سازی نمونه، جداسازی، شناسایی، اندازه‌گیری و تحلیل داده‌ها انجام می‌شود. با وجود پیشرفت‌های چشمگیری که امروزه در زمینه دستگاه‌های تجزیه‌ای، اندازه‌گیری و تحلیل داده‌ها به‌وجود آمده است، مرحله آماده‌سازی نمونه هنوز هم مرحله‌ای چالش برانگیز در یک فرایند تجزیه‌ای است و اغلب بیشترین زمان، هزینه و نیروی انسانی صرف همین مرحله می‌شود.

وی ادامه داد: با استفاده از روش‌های آماده‌سازی نمونه، مواد مورد نظر از بافت نمونه جدا و تا حد ممکن تغلیظ می‌شوند و با حذف یا کاهش مزاحمت‌های موجود، کارایی و گزینش‌پذیری روش‌های تجزیه‌ای افزایش می‌یابد.

این محقق و پژوهشگر در ادامه بیان کرد: هدف اصلی از این فعالیت پژوهشی، تهیه جاذب‌های جدید کربنی با استفاده از مواد ارزان‌قیمت، دوست‌دار محیط زیست و در دسترس مانند سلولز است. این روش‌ها در تجزیه‌های منطبق بر شیمی سبز به‌منظور دستیابی به مقادیر ناچیز انواع مختلف نمونه در نمونه‌های دارای بافت‌های متنوع شامل نمونه‌های آبی و غذایی نیز کاربرد دارند.

وی تصریح کرد: روش‌های پیشنهاد شده در این طرح، دارای دقت و صحت بالا، محدوده خطی وسیع، حد تشخیص پایین و زمان تجزیه کوتاه است و با نتایج به‌دست‌آمده از این پژوهش، می‌توان به دیدگاه جدیدی در زمینه استخراج انواع آفت‌کش‌ها دست یافت.

بخشی‌زاده اقدم در ادامه تصریح کرد: همچنین نتایج به‌دست‌آمده از این تحقیق، در سازمان غذا و دارو و صنایع غذایی برای اندازه‌گیری باقی‌مانده نمونه‌های مختلف هم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و زمینه را برای تجزیه آنها تسهیل کند.

«تهیه جاذب‌های جدید کربنی بر پایه سلولز و استفاده از آنها در استخراج و پیش‌تغلیظ انواع مختلف آلاینده‌ها از نمونه‌های آبی» عنوان رساله دکتری مهری بخشی‌زاده اقدم است که با راهنمایی میرعلی فرج‌زاده و حمایت بنیاد ملی علم ایران به پایان رسانده است.

دیگر خبرها

  • عامل ۸۰درصد دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری کاربران چیست؟
  • اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد
  • معرفی روشی برای شناخت بیشتر آفت‌کش‌ها
  • ابر کامپیوتر مورینیو در نقش انسان!
  • روشی ساده و کم‌هزینه برای کاهش استرس
  • علت خوابیدن باتری موتور طرح کلیک چیست و راهنمای کامل تعویض باتری طرح کلیک
  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • روشی ساده برای به دام انداختن مار کبری (فیلم)