Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛حجت الاسلام راشد یزدی، مدرس حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: با وجود اینکه چندین سال از شهادت آیت الله صدوقی می‌گذرد، ولی همچنان در یادوخاطره اش در زندگی مردم استان حفظ شده است.

وی افزود: شهید صدوقی دارای شخصیتی چندبعدی بود و یاد او هیچگاه از ذهن مردم یزد و کشور فراموش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام راشد یزدی خاطرنشان کرد: ترور شخصیت هایی، چون بهشتی، مطهری و صدوقی و غیره در گرو جسم آن‌ها بود نه شخصیت آن‌ها، زیرا خون این شهیدان و آثارشان به خاطر وجود شخصیت دینی و روحانی آن‌ها همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی جاوید خواهد ماند.

مدرس حوزه و استاد دانشگاه ولایتمداری، خدمت بی منت به مردم و حضور در میان اقشار مختلف از ویژگی‌های بارز سومین شهید محراب است که این شهید بزرگوار نیز تعصب و صداقت خاصی نسبت به مسائل دینی داشت.

راشد یزدی اظهار داشت: عبادت خود رموز بسیار و سرشار از علوم متعالی دارد و عالمان دینی نیز برترین انسان‌ها نزد خدا و مردم هستند، چرا که منبع دین آن‌ها وحی است.

انتهای پیام/ ا

11تیر سالروز شهادت سومین شهیدمحراب آیت الله صدوقی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش

در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره‌ای بیماری در گذشت.

 


منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود