Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانیه توسلی با انتشار پوستر سریال نمایشی «رقص روی شیشه» و اشاره به ایفای نقش بهرام رادان، حضورش را در این مجموعه نمایشی تکذیب کرد. آفتاب‌‌نیوز :  «سریال رقص روی شیشه» یکی از مجموعه های نمایش خانگی به کارگردانی مهدی گلستانه است که با ایفای نقش چهره های معروف سینما و تلویزیون ساخته می شود.

در این مجموعه قرار است بیشتر از دوازده خواننده حضور داشته باشند و هرکدام قطعات جدیدی را برای این مجموعه نمایشی بخوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 پیمان جعفری تهیه کنندگی سریال «رقص روی شیشه» را برعهده دارد و رضا صادقی، بابک جهانبخش، محمد علیزاده، هوروش بند، مهدی مقدم، مهدی یغمایی، محمد زندوکیلی، رضا بهرام، انوشیران تقوی و فرزاد فرزین تاکنون برای حضور در این سریال قطعی شده‌اند.

گلستانه کارگردان «رقص روی شیشه» درباره این سریال گفته است: «رقص روی شیشه» یک ملودرام اجتماعی در مذمت مهاجرت، در ستایش خانواده و به لحاظ تعداد بازیگر ها با سریال «عاشقانه» متفاوت است.

مهدی گلستانه پس از تهیه کنندگی سریال «عاشقانه» این‌بار با کارگردانی مجموعه نمایشی «رقص روی شیشه» دومین تجربه خود را در شبکه نمایش خانگی خواهد داشت.

همچنین چندی پیش با منتشر شدن پوستری از این سریال، از حضور هانیه توسلی خبر داد، اما این بازیگر در صفحه شخصی خود حضورش را این سریال تکذیب کرد و نوشت:

«با سلام من حضورم را در این سریال تکذیب مى کنم.همکارى در کنار این دوستان و همکاران باعث خوشحالى است البته.اما من هیچ قراردادى براى حضور در این سریال نبستم.با من حدود یک ماه پیش صحبت شده.همین»

گفتنی است؛ براساس آنچه تا امروز در پوستر و خبرها آمده، مهرداد صدیقیان و بهرام رادان در این سریال به ایفای نقش خواهند پرداخت.
باشگاه خبرنگاران
کد خبر: ۵۳۲۱۶۰ تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هانیه توسلی رقص روی شیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، گفت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_پنچشنبه ششم اردیبهشت- در نشست خبری با اشاره به نقش و تأثیر شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اظهار کرد: آثار این شهید گرانقدر امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی است و بهره‌گیری از افکار و اندیشه‌های شهید مطهری، گام نهادن و طی مسیر درست را تضمین می‌کند.

وی افزود: سپاه پاسداران در عین اینکه یک مجموعه نظامی است، یک مجموعه عقیدتی و مذهبی نیز هست و نمی‌تواند از عقیده و اعتقاد الهی و قرآنی جدا باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای تأمین و ترویج معارف انقلابی و روحیه جهادی، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی، پاسداری از انقلاب و ارتقای عمل مکتبی است.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: سال گذشته در حوزه سیاسی نزدیک به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد و ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج در استان حضور یافتند.

بیگدلی با بیان اینکه سپاه به هیچ جریانی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، اظهار داشت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله این برنامه‌هاست.

کد خبر 747778

دیگر خبرها

  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • تولید مجموعه‌های نمایشی با محوریت عملیات «وعده صادق» در دستور کار قرار دارد