Web Analytics Made Easy - Statcounter

محرم نشاطی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی در مورد برنامه های این سازمان در روز قشر بسیج ورزشکاران، گفت: امسال چهار عنوان برنامه برای این هفته مدنظر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اردوی یک روزه فرهنگی، تفریحی مربیان و خواهران بسیجی به شهرستان جلفا، حضور در یادمان شهداء و تجدید میثاق با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دیدار با خانواده شهید ورزشکار مدافع حرم "شهید مصطفی قاسم پور" و برگزاری مراسم ویژه با همکاری و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و هیأت ورزش های زورخانه ای و پهلوانی با حضور بسیجیان ورزشکار و اخلاق مدار برنامه های امسال این سازمان همزمان با روز قشر بسیج ورزشکاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مردم مؤمن و ولایتمدار ارومیه علاوه بر حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، امروز در خیابان امام خمینی ارومیه در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل بیت (ع) ابراز داشتند.   همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در سراسر آذربایجان غربی توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه