Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@10:19:03 GMT

افزایش نرخ دلار/ کاهش قیمت یورو و پوند

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۶۷۴۸۳

افزایش نرخ دلار/ کاهش قیمت یورو و پوند

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (دوشنبه یازدهم تیرماه) با ۱۵ ریال افزایش نسبت به روز یکشنبه ۴۲ هزار و ۶۲۵ ریال قیمت خورد. همچنین نرخ هر پوند انگلیس با ۹۲ ریال کاهش نسبت به روز یکشنبه ۵۶ هزار و ۱۸۶ ریال و هر یورو نیز با ۱۰۴ ریال اُفت در مدت مشابه ۴۹ هزار و ۷۰۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براین اساس، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۹۸۲ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۷۵۴ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۲۲۰ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۷۲ ریال، روپیه هند ۶۲۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۶۰۷ ریال، دینار کویت ۱۴۰ هزار و ۸۹۴ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۵ هزار و ۱۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۴۲۲ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۳۳ ریال، ریال عمان ۱۱۰ هزار و ۸۵۸ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۳۷۹ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۱۰۳ ریال، لیر ترکیه ۹هزار و ۲۷۵ ریال، روبل روسیه ۶۷۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۷۱۱ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۸۳ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۳۱ هزار و۴۷۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۳۶۷ ریال، دینار بحرین ۱۱۳ هزار و ۳۶۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۲۴۲ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۷۰۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۸ هزار و ۷۳۲ ریال تعیین شد.

نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۳۹ ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۴۷ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۴۲۶ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۸هزار و ۷۹۴ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۵۵۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۸ هزار و ۱۴۴ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۲ هزار و ۵۲۳ ریال، افغانی افغانستان ۵۸۲ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۱ هزار و ۴۵۷ ریال، منات آذربایجان ۲۵ هزار و ۵۸ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۶۵۵ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۶۸ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک مرکزی ارز ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد

در معاملات امروز (۶ اردیبهشت) مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان رسید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در معاملات امروز پنجشنبه (۶ اردیبهشت) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به‌ نرخ ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۶۰ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۹۴۰ تومان رسیده است. اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان است.

دیگر خبرها

  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • آخرین قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران