Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از میرر، باشگاه آرسنال هنوز علاقه مند به خرید کریستین پاوون، وینگر تیم ملی فوتبال آرژانتین است با وجود اینکه پیشنهاد 26 میلیون یورویی آنها در زمستان گذشته نتیجه‌ای نداشت. توپچی‌ها بازیکن فعلی بوکا جونیورز را به عنوان جانشین مناسب الکسیس سانچز انتخاب کرده‌اند؛ بازیکنی که در زمستان به منچستریونایتد منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعات خبرنگار آس، باشگاه آرژانتینی از فروش این بازیکن ناامید نشده و منتظر رقمی مناسب برای فروش پاوون خواهد بود پس از اینکه او به همراه آلبی سلسته مرحله گروهی جام جهانی 2018 را تجربه کرد.

پاوون که در 60 بازی برای بوکا جونیورز 17 گل به ثمر رسانده، چهار سال دیگر به این باشگاه تعهد دارد پس از اینکه سال گذشته قرارداد جدیدی به امضا رسانده بود.

او می‌تواند به سومین خرید اونای امری پس از استفان لیخشتناینر و برند لنو تبدیل شود با توجه به اینکه آرسنال به جذب سوکراتیس پاپاستاثوپولوس امیدوار هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آرسنال جام جهانی 2018 تیم ملی فوتبال آرژانتین کریستین پاوون نقل و انتقالات تابستانی اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم

وینگر پرتغالی تراکتور معتقد است تیمش می‌توانست استقلال را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، ریکاردو آلوز پس از بازی با استقلال اظهار کرد: به نظرم عملکرد خوبی داشتیم، صادقانه می‌گویم که می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم. متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

او درباره اینکه نتوانست در این مسابقه پاس گل بدهد، عنوان کرد: دلیلی ندارد، من به پاس گل دادن یا ندادن فکر نمی‌کنم و تنها با برد تراکتور خوشحال می‌شوم. من اینجا هستم که به تیم کمک کنم.

آلوز در مورد اینکه تعداد هواداران این تیم در بازی امروز نسبت به گذشته کمتر بودند، گفت: طبیعی است زیرا ما آنچنان خوب نبودیم ولی ما نهایت توانمان را می‌گذاریم. ما می‌خواهیم نتیجه‌ای که هواداران می‌خواهند را کسب کنیم. از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هواداران بیشتر نیز بیایند زیرا که ما یک خانواده هستیم. ما به همدیگر نیاز داریم.

وینگر پرتغالی تراکتور درباره بازی جام حذفی گفت: من بازی به بازی فکر می‌کنم، اینکه سه امتیاز بازی‌ها را بدست آوریم و بهتر شویم. ما برای رسیدن به آسیا و صعود در جدول به پیروزی نیاز داریم و اکنون نیز روی بازی با فولاد تمرکز کرده‌ایم.

آلوز در رابطه با جدایی خمس گفت: این تصمیم با باشگاه است. من نظری ندارم و به مربی جدید خوش‌آمد می‌گویم. بابت زحمات خمس از او تشکر می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده