Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@02:54:21 GMT

باشگاه پژوهشگران بانکي کوثر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۷۰۴۰۱

باشگاه پژوهشگران بانکي کوثر افتتاح شد

خبرگزاري آريا - نقدينه-اولين سمينار تخصصي پژوهش موسسه اعتباري کوثر به صورت آنلاين و حضوري برگزار و در حاشيه آن باشگاه پژوهشگران افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري آريا؛ نخستين سمينارتخصصي پژوهش کوثربا عنوان ضرورتنگاه پژوهشمحوردرحلمسايلسازمان به صورت حضوري و آنلاين، با شرکت بيش از 600 نفر از معاونين، مديران و کارشناسان کوثر برگزار گرديد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصطفي امجديان مدير مرکز مطالعات و نوآوري موسسه اعتباري کوثر محورهاي اين همايش را معرفي باشگاه پژوهشگران بانکيکوثر، نظاممندنمودنفرآيندپژوهش در موسسه، لزوم انجام پژوهشدرراستاينيازسازمان و فرآيند بهبودکيفيتپژوهش در سازمان اعلام نمود.
مدير مرکز مطالعات و نوآوري موسسه اعتباري کوثر با اشاره به معرفي باشگاه پژوهشگران بانکي کوثر و نقشه راه پژوهش در سال 1397گفت: ارتقاي کيفيت پژوهش منطبق با نيازسنجي موسسه ، هدايت کارکنان با تحصيلات کارشناسي ارشد و دکتري در امر پژوهشهاي نيازسنجي شده، تشکيل باشگاه پژوهشگران و جذب کارکنانو تعامل با دانشگاهها و پژوهشکده پولي بانکي و جذب و عضويت پژوهشگران برتر کشور در حوزه هاي مرتبط از جمله اهداف درون و برون سازماني پژوهشي باشگاه پژوهشگران کوثر مي باشد.
مهرداد سپه وند مدير گروه پژوهشي بانکداري پژوهشکده پولي و بانکي بانک مرکزي در اين سمينار ضمن بيان مفهوم پژوهش بانکي، ضرورت و اهدف آن اظهار داشت: پژوهش در مفهوم عام، بررسي روشمند براي افزايش آگاهي درباره يک موضوع است. بانکداري يک کسب و کار اطلاعات-محور است که به شدت در معرض انقلاب ديجيتالي مي باشد و اين تحول، بانک هايي را که با تکنولوژي همراه نشوند از صحنه خارج خواهد کرد.
مدير گروه پژوهشي بانکداري پژوهشکده پولي و بانکي بانک مرکزي افزود: صنعت بانکداري به سرعت در حال تحول است و بانک ها براي همراهي با اين تحولات نياز به آن دارند که به يک سازمان يادگيرنده تبديل شوند وبراي تداوم فعاليت خودنيازمند پژوهش هاي رسانه اي, حرفه اي و علمي هستند و در گير شدن در پژوهش به عنوان يک فرآيند روشمند نياز به يک بستر سازماني دارد که باشگاه پژوهشگران مي تواند پاسخ مناسبي به اين نياز باشد.
محمد رضا معتدل عضوهيئتعلميواحدتهران مرکز دانشگاه آزاد اسلاميدر نخستين سمينارتخصصي پژوهش موسسه اعتباري کوثر گفت: سازمان ها مي توانند داراي سيستم هاي بسته و سيستم هاي باز در برخورد با محيط باشند. سيستم هاي باز سعي در يادگيري براي حل مشکلات دارند و سيستم هاي بسته آنتروپي مثبت ايجاد ميکنند.
عضوهيئتعلميدانشگاه آزاد اسلامي بقاء و توسعه را مسائل اساسي سازمانها بيان نمود و تصريح داشت: سازمان هاي امروزي به دليل وجود بستري رقابتي داراي محيطي متغير هستند بنابراين نيازمند شناسايي حل مسايل براي حفظ جايگاه فعلي و توسعه .
عباس طلوعي استاد دانشکده مديريت و اقتصاد دانشگاه علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد در پايان اين همايش با اشاره به اهميت علم گفت: علم داده ها و اطلاعاتي است که بر اساس تجربيات ، کاوش ها و آزمون و خطاهاي متعدد انساني و از روي انديشه، تعقل، احساسات و خلاقيت هاي انسان براساس نيازها و درخواست هاي او با هدف ادراک و فهم بيشتر از محيط پيراموني و معناي زندگي، براي آسانتر و بهتر زندگي کردن نامگذاري ميشود .
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶۸ معترض در موسسه هنر شیکاگو


به گزارش تابناک از الجزیره، این ایستگاه تلویزیونی گفت: «این اولین بار است که اداره پلیس شیکاگو از زمان آغاز اردوگاه‌های طرفدار فلسطینی‌ها این سطح از دستگیری‌ها را انجام می‌دهد».

این سازمان افزود که دانشجویان برای ششمین روز در یک کمپ جداگانه در دانشگاه شیکاگو باقی ماندند.

دیگر خبرها

  • اعضای بدن شما چند سال دارند؟
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • خالی کردن حساب با سوال ۱۰۰ میلیونی!
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • آیا ناسا نشانه‌هایی قطعی از حیات فرازمینی پیدا کرده است؟
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • دستگیری ۶۸ معترض در موسسه هنر شیکاگو
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند