Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری ، به نقل از ایسنا فرامرز شاهین رئیس هیأت پزشکی ورزشی با اعلام این خبر، بیان کرد: از این تعداد 12 هزار و 300 نفرخانم و 24 هزار و 342 نفر آقا هستند.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود تعداد ورزشکاران بیمه شده در استان تا پایان سال جاری به 45 هزار نفر افزایش یابد.
شاهین با اشاره به سابقه 27ساله بیمه ورزشی در خدمت‌رسانی به آسیب دیدگان ورزشی، گفت: کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی – ورزشی، با دریافت حق عضویت سالانه از ورزشکاران، زمینه پوشش درمانی آن‌ها را تا بهبودی کامل فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات پزشکی ورزشی استان بیان کرد: هم اکنون این کمیته تعهداتی از جمله مصدومیت‌های ورزشی، نقص عضو، کمک هزینه خرید ادوات پزشکی و عمل جراحی برای ورزشکاران را بر عهده دارد.
وی به لزوم ارزیابی عملکرد هیات‌های ورزشی استان اشاره و تصریح کرد: تعداد ورزشکاران بیمه شده و فعال در هر رشته ورزشی باید یکی از ملاک‌های توزیع اعتبار بین آن‌ها باشد.
شاهین یادآور شد: هزینه بیمه ورزشی ورزشکاران شهری 150هزار ریال و روستایی، عشایری و بیماران خاص 100هزار ریال است.
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان بیان کرد: حضور ورزشکاران در میادین و فعالیت‌های ورزشی به هر شکل و نحو بدون داشتن بیمه ورزشی ممنوع است.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری بیمه ورزشی شاهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در بزرگداشت مقام و منزلت معلم بیش از ۵۰برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی درشهرستان شاهین دژ برگزار خواهد شد.
آقای احمد شکری در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای شاهین دژ گفت: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، تجلیل از معلمان نمونه، برتر و بازنشستگان شاهین دژ، برگزاری مسابقات ورزشی در ده رشته ورزشی، برپایی نمایشگاه خوشنویسی از مهمترین برنامه‌های این هفته در شاهین دژ می‌باشد.

دیگر خبرها

  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم