Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ در گزارشی که این شبکه تلویزیونی منتشر کرد از عرضه نفت در بورس داخلی به عنوان یکی از تازه ترین اقدامات ایران در برابر تحریم های احتمالی آمریکا یاد شده است.
این گزارش می افزاید «ایران تاکید می ورزد در برابر فشارهای آمریکا تسلیم نمی شود و تحریم ها را خنثی خواهد کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


'شینهوا' خبرگزاری رسمی چین نیز در گزارشی آورده است ایران به شرکت های خصوصی امکان می دهد نفت را در بازار اوراق بهادار خریداری کنند هرچند جزییات بیشتری در این باره تا کنون منتشر نشده است.
این رسانه چینی تصریح می کند «ایران نمی خواهد تسلیم فشارهای آمریکا شود و برای همین در حال برنامه ریزی برای ماه های آینده است».
خبرگزاری رسمی چین گزارش کرده است «مسولان ایرانی تحریم نفت این کشور از سوی آمریکا را نشدنی توصیف کرده و گفته اند شرکت های خصوصی می توانند برای خرید نفت در بورس اقدام کنند».
تارنماهای انگلیش نیوز، چاینا ارگ و گلوبال تایمز چین هم گزارش کرده اند ایران همچنان با اروپا برای حراست از برجام در حال رایزنی است.
شبکه خبری فونیکس هنگ کنگ هم گزارش کرد اروپا هنوز از توافق هسته ای عقب نشینی نکرده است و به آن پایبند است.
در گزارش این تلویزیون آمده است: فشارهای آمریکا بر اروپا و کشورهای دیگر برای نخریدن نفت ایران در شرایطی است که این کشورها در حال نبرد تجاری با آمریکا هستد و این خواسته می تواند مشکلات و چالش های آنها را بیشتر کند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران آمریکا نفت بورس ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپیدار بهترین عملکرد فروش

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه رایانه که شامل ۵ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. تنها دو نماد توانستند در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با فروردین ماه گذشته، بیشتر بفروشند. عملکرد فروش نمادهای این گروه چگونه بود؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J1S

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • غرق شدن چادرهای آوارگان فلسطینی در آب باران
  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است
  • دانا و همان چالش قدیمی: زمین‌های‌علی‌آباد!
  • سپیدار بهترین عملکرد فروش
  • مجمع وارس ۱۴۰۳ | چه میزان سود تصویب شد؟
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟