Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@04:24:40 GMT

جدیدترین خبر از ساخت "ستایش 3"

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۷۲۵۳۲

جدیدترین خبر از ساخت 'ستایش 3'

جایگزین بازیگر نقش «صابر» در مجموعه «ستایش» که به شبکه جم پیوسته بود، انتخاب شد. ناطقان: سریال «ستایش ۳» در فصل جدید خود دست‌خوش تغییراتی شد که از جمله این تغییرات می‌توان به بازی «رامسین کبریتی» در این سریال اشاره کرد.
او در این سریال نقش صابر پسر داریوش ارجمند را بازی می‌کرد که با رفتن به شبکه جم، بازیگر دیگری به نام یاسر حق‌شناس نقش او را ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لاله مرزبان هم بازیگر جایگزین نقش دختر ستایش در این فصل خواهد بود. پیش از این حدیث میرامینی این نقش را ایفا می‌کرد و این بازیگر نیز از حضور در این سریال انصراف داد.
به گفته‌ حامد خاک‌دامن ـ مدیر تولید این مجموعه ـ بازی نرگس محمدی هنوز آغاز نشده است و قرار است به‌زودی به جمع بازیگران بپیوندد. داریوش ارجمند نیز به تازگی به این مجموعه پیوسته است.
پیش از این حمید گودرزی نیز قرار بود در مجموعه‌ی «ستایش ۳» حضور یابد اما به دلایل شخصی انصراف داد و شهرام پوراسد جایگزین او شد.
تصویربرداری سریال «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی،‌ نویسندگی سعید مطلبی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب که از ۱۰ فروردین در تهران آغاز شده است، این روزها در تهران ادامه دارد و گروه تولید در ماه‌های آینده به شمال و شهر رامسر و جنوب کشور سفر خواهند کرد.
نرگس محمدی، داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، فریبا نادری، مهدی سلوکی، رضا داوود نژاد، مهدی میامی و ... حضورشان در این سریال قطعی شده است.
فصل ۱ و ۲ ستایش، در سال‌های ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد. نرگس محمدی، داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، زهرا سعیدی، سیما تیرانداز، محمود عزیزی، مهدی پاکدل، حدیث میرامینی و ... از بازیگران فصل‌های پیشین این سریال بودند.





منبع: ایسنا برچسب ها: ستایش 3 ، حمید گودرزی ، لاله مرزبان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ستایش 3 حمید گودرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس

به گزارش همشهری آنلاین ،قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کد خبر 847238 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس