Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمینار بررسی عملکرد مراکز آموزش بازیکنان نخبه با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال صبح امروز آغاز شد. ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سمینار بررسی عملکرد مراکز آموزش بازیکنان نخبه در مناطق 9 گانه با حضور مسئولان مناطق 9 گانه، فریدون معینی، علی طهماسبی زاده، بهزاد آزاد، حسین مرادی در مرکز ملی فوتبال از صبح امروز (دوشنبه) آغاز شد که محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در این نشست دقایقی را با اعضا به گفت‌وگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های مسئولین مناطق 9 گانه در بخش استعدادیابی گفت: همانطور که می‌دانید عملکرد مطلوب تیم ملی فوتبال در جام جهانی و میدان دادن به بازیکنان نخبه و جوان رخ داد. معتقدیم که فوتبال ایران پهناور بر پایه استعدادها همچنان در صدر آسیا است و این امر نشان از فوتبال استعداد محور در کشور می‌دهد. فوتبال ایران نه تنها امکانات محور نبوده و با داشته‌های خود توانسته در جهان عملکرد مناسبی را از خود به جای بگذارد.

وی عنوان کرد: زمانی که در ترکیه با مسئولان این فدراسیون نشست‌های مختلفی را برگزار کردیم، متوجه شدیم پولی که از حق پخش تلویزیونی به این فدراسیون ترزیق می‌شود، باعث شده تا فوتبال کشور ترکیه متحول شود و این در حالی است که فوتبال ایران از حیاتی‌ترین و اصلی‌ترین حق خود که همانا حق پخش تلویزیونی است، محروم است. این اتفاق ظلم بزرگی برای استعدادها، استعدادشناس‌ها و استعدادپرورها است.

ساکت در پایان گفت: فوتبال استعداد محور ایران تحت نظر دانش و برنامه قوی کادر فنی تیم ملی فوتبال بالنده شد و در جهان نمود پیدا کرد. بر همین اساس بحث استعدادیابی، پرورش استعدادها نیز بسیار برای ما حیاتی است  و ضرورت دارد تمامی بخش ها برای پرورش و رشد استعدادها تلاش خود را به کار گیرند تا فوتبال کشور بیش از پیش موفق‌تر از گذشته باشد.

انتهای پیام/

R7878/P1015135/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال ایران در حالی به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نظارت خود را روی انجام بازی‌ها بیشتر از قبل کردند و قصد دارند با تصمیمات خود از تنش و جنجال جلوگیری کنند تا تیم‌ها با تمرکز روی مسائل فنی کارشان را پیش ببرند.

در همین راستا، امروز جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال ایران برگزار شد و در یک تصمیم مهم، مدیران تاکید داشتند که دیگر هیچ مسابقه‌ای نباید رایگان شود.

مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در این باره گفت: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند.

او همچنین تاکید کرد که همه باشگاه‌های میزبان باید بلیت فروشی را انجام بدهند و هیچ باشگاهی اجازه ندارد تا مسابقات خانگی خود را رایگان اعلام کند.

طی هفته‌های گذشته حداقل پنج باشگاه لیگ برتری بازی‌های خود را رایگان اعلام کرده بودند که این کار در بازی‌های باقی مانده ممنوع شده است.

دیگر خبرها

  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان