Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار اسکندر مؤمنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در نشست تخصصی معاونان، فرماندهان و مدیران یگان‌های ویژه ناجا، با اشاره به تحولات منطقه‌ای و نیز نوع مأموریت‌های نیروی انتظامی، با تاکید بر اشراف اطلاعاتی و آمادگی برای انجام ماموریت‌های محوله، اظهار کرد: یگان‌های ویژه ناجا باید در تمامی شرایط آمادگی انجام مأموریت را داشته باشند، چرا که مأموریت این یگان در واقع به صورت لحظه‌ای و آنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام عالی انتظامی کشور از عنصر آمادگی به عنوان مهمترین اولویت یگان ویژه نام برد و ادامه داد: با توجه به حساسیت مأموریت‌های این یگان، باید این عنصر مهم تقویت شود که بحمدالله تاکنون این گونه بوده و قابل تحسین است.

لزوم تقویت اعتماد مردم به نیروی انتظامی

مؤمنی در ادامه گفت: نیروی انتظامی با انجام صحیح و به موقع ماموریت هایش توانسته اعتماد مردم را نسبت به خود جلب کند، بر همین اساس این اعتماد باید در بین مردم تقویت شود.

جانشین فرمانده ناجا به پخش فیلم‌هایی از نحوه رفتار ماموران پلیس در شبکه‌های اجتماعی اشاره و بیان کرد: فضای مجازی، بسیار بی رحم است، به گونه‌ای که دشمنان و معاندان برای بدجلوه دادن وجه پلیس در جامعه، هر آن گونه که بخواهند، فیلم‌ها را منقطع و پخش می‌کنند، بنابراین باید اقدامات پیشگیرانه در این رابطه صورت گیرد، بر همین اساس انعکاس عملکرد مثبت پلیس در فضای مجازی از سرمایه‌های اجتماعی ما به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: زیبایی و کوتاه بودن مستند یکی از ویژگی‌های خوب یک مستندساز است، لذا هرچقدر فیلم‌های مستند کوتاه باشند مخاطبان بیشتری را به خود جذب می‌کند که نیاز است از سوی معاونت اجتماعی اقدام شایسته‌ای در این رابطه انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان قاتل فراری که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل کرده بود، در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ یوسف اشرفی افزود: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در روستای کلیجه این شهرستان، مأموران نیروی انتظامی و پلیس آگاهی در محل حاضر و اقدام به بررسی محل جرم و وقوع قتل کردند و مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ اشرفی اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد، با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، گفت: طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

وی افزود: مقتول ۳۹ ساله و با هویت معلوم توسط قاتل در لحظه برگشت از مزرعه به قتل رسیده است.

سرهنگ اشرفی، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می کند، افزود: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

 

 

دیگر خبرها

  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت