Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@20:44:55 GMT

3 کشته بر اثر خواب آلودگی راننده

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۷۰۰۰۴

3 کشته بر اثر خواب آلودگی راننده

واژگونی یک دستگاه وانت مزدا در محور " فریمان - تربت جام" 3 کشته برجای گذاشت.

ایران آنلاین /سرهنگ "علی اکبر قربانی"گفت: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در محور "فریمان - تربت جام" حد فاصل روستای "کته شمشیر سفلی"، بلافاصله تیمی از پلیس راه و پاسگاه انتظامی "قلندرآباد" به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی صحنه تصادف مشخص شد یک دستگاه خودرو وانت مزدا با 3 سرنشین مرد که از فریمان به مقصد "تربت جام" در حال حرکت بود از جاده منحرف و واژگون شده است.این مقام انتظامی تصریح کرد: در این حادثه راننده خودرو که جوانی 24 ساله ای جان خود را از دست داد و 2 سرنشین دیگر خودرو نیز پس انتقال به بیمارستان با وجود تلاش های تیم پزشکی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.سرهنگ قربانی خاطر نشان کرد: کارشناس پلیس راه، علت تصادف را بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده خودرو وانت مزدا اعلام کرده است.فرمانده انتظامی شهرستان فریمان با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار از رانندگان خواست با استراحت و توقف به موقع و همچنین رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی آرامش و آسایش را برای خود و دیگران به ارمغان آورند./ پلیس 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت