Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ مدیر عملیات بازار و اعضا فرابورس با صدور اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد:‌ نماد معاملاتی شرکت بانک دی «دی۱» پس از رفع تعلیق و برگزاری مجمع سال مالی ۹۵ و ارائه اطلاعات، بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت، امروز دوشنبه ۱۱ تیر ماه ۹۷ آماده انجام معامله است.

بر اساس این گزارش و بر مبنای اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال باتوجه به این که توقف نماد معاملاتی شرکت بانک دی «دی۱» قبل از تاریخ لازم الاجرا شدن اصلاحات دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس صورت پذیرفته است؛ لذا بازگشایی نماد تابع مقررات اصلاحیه اخیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذکر است، محدودیت حجمی «حداکثر تعداد اوراق بهادار درهر سفارش» ۱۰۰.۰۰۰ سهم اعلام شده است. همچنین سهامداران این شرکت می توانند در خصوص ارائه مهلت به بانک دی جهت خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت، به وب سایت رسمی فرابورس به نشانی www.ifb.ir را مراجعه کنند.

آخرین اطلاعات مالی

این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بانک دی که با نماد « دی» در بازار دوم فرابورس فعال است در حالت مجاز قرار دارد. همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت منفی (۰.۱۵) مرتبه و «EPS»   آن نیز به میزان منفی (۴۶۵۳) ریال در صورت های مالی درج شده است.

سهامداران عمده

بر اساس گزارش ایبِنا، ۵ سهامدار عمده بانک دی، شامل « شرکت آتیه سازان دی با ۴.۴۰۰ درصد، سرمایه گذاری پاک اندیشان امین با ۳.۶۰۰ درصد، کشتیرانی جنوب خط ایران با ۳ درصد، سازمان اقتصادی کوثر با ۲.۷۰۰ درصد و گروه صنعتی نورد نوشهر با ۲ درصد» است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بازار سهام ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی

امتداد - با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ  2051.7 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ؛ گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی (۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به شرح زیر است: 


بانک مرکزی در چارچوب مدیریت نقدینگی مورد نیاز بازار بین‌بانکی ریالی، عملیات بازار باز را به صورت هفتگی و موردی اجرا می‌کند. موضع عملیاتی این بانک (خرید یا فروش از طریق ابزارهای موجود) بر اساس پیش‌بینی وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی و با هدف کاهش نوسانات نرخ بازار بین‌بانکی حول نرخ هدف، از طریق انتشار اطلاعیه در سامانه بازار بین‌بانکی(تابا) اعلام می‌شود. متعاقب اطلاعیه مزبور، بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی می‌توانند در راستای مدیریت نقدینگی خود در بازار بین‌بانکی، نسبت به ارسال‌سفارش‌ها تا مهلت تعیین شده از طریق سامانه بازار بین‌بانکی (تابا) اقدام کنند.     بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از اعتبارگیری قاعده‌مند (دریافت اعتبار با وثیقه از بانک مرکزی مطابق با ضوابط تعیین شده) مشروط به در اختیار داشتن اوراق مالی اسلامی دولتی و در قالب توافق بازخرید با نرخ سقف دالان نرخ سود (۲۴ درصد) استفاده کنند. برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • پراپ تریدینگ: سفری هیجان‌انگیز در دنیای معاملات با سرمایه شرکتی
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • معامله بلوک «شازند» قانونی است
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • ساندار پیچای در یک قدمی میلیاردر شدن