Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال قم با اشاره به وضعیت نامشخص تیم صبا در لیگ دسته دو باشگاه های کشور گفت: باید وضعیت این تیم برای حضور یا عدم حضور در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور هر چه زودتر مشخص و بازیکنان و تیم از حالت بلاتکلیفی خارج شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سید مهدی غیاثی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار خاطرنشان کرد:

البته حضور تیم صبا در لیگ دسته دوم نیز نیاز به بودجه و حمایت مالی دارد و اگر قرار است اتفاق های لیگ دسته یک، در مورد این تیم تکرار شود، همان بهتر که منحل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مهدی غیاثی ادامه داد:

سال گذشته شاهد بازی ها و نتایج ضعیف این تیم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور و گاهی نیز آبروریزی برای فوتبال قم بودیم و در سالجاری نباید این مساله تکرار شود.

سید مهدی غیاثی بیان داشت:

متاسفانه تیم صبا از گذشته دارای بدهی های سنگین و بعید است فدراسیون قبل از تسویه حساب باشگاه با طلبکاران، اجازه تیم داری بدهد، بنابراین مسئولان نباید همه چیز را به یک هفته قبل از آغاز مسابقات واگذار کنند.

وی ادامه داد:

اگر مشکلات صبا برطرف شود، برای جوانان قمی فرصت بسیار مناسبی است ولی به شرط اینکه با حساب و کتاب و توان مالی خوب، وارد عرصه رقابت ها شود.

سید مهدی غیاثی بیان داشت:

اگر تیم صبا منحل شود، فدراسیون اجاره خریداری تیم دیگری به قم را نمی دهد زیرا صبا، بدهی های زیادی دارد، بنابراین باید از اکنون به فکر برنامه ریزی برای این تیم باشیم.

تیم فوتبال صبای قم در سال ۱۳۹۵ از لیگ برتر به لیگ دسته یک سقوط کرد، این تیم سال گذشته در اختیار هیات فوتبال بود که از لیگ دسته یک به لیگ دسته دوم تنزل یافت.

کریم بهرامی رئیس هیات فوتبال استان قم هفته گذشته به خبرنگار گفت:

دیگر هیچ مسئولیتی در قبال صبا نداریم و مسئولان باید در مورد این تیم تعیین تکلیف کنند.

از سوی دیگر،علی زاهدی از اعضای هیات مدیره باشگاه صبای قم نیز روز یکشنبه به خبرنگار گفت:

هیچ اطلاعی از وضعیت این تیم ندارم.

حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم نیز از آخرین وضعیت و برنامه های این تیم در فصل آتی ابراز بی اطلاعی کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم صبا لیگ دسته دوم لیگ دسته یک تیم صبا تیم فوتبال صبای قم لیگ دسته دوم لیگ دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور برای دیدار هفته بیست و پنجم مقابل استقلال با ترکیب حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری به زمین مسابقه می‌رود.

دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت - در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 6094390

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • زاکانی: ورود اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی دارد | می خواهند قراردادمان با چین را منحل کنند اما نمی توانند
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم