Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@22:35:51 GMT

بازیگران جدید سریال ستایش

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۷۷۱۶۳

بازیگران جدید سریال ستایش

به گزارش پارس نیوز، 

 

تصویربرداری سریال «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین کوب از نیمه فروردین امسال در تهران آغاز شده است. در این سه ماه بازیگران مختلفی به این سریال اضافه شدند.

تصویربرداری در خانه فردوس و چند لوکیشن دیگر انجام شده است. عوامل این روز‌ها در حال فراهم کردن لوکیشن‌های جدید هستند و از هفته آینده داریوش ارجمند بازی خود را شروع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرگس محمدی با نقش پرطرفدار ستایش هم به زودی کار خود را آغاز می‌کند.

سریال «ستایش ۳» در فصل جدید خود دستخوش تغییراتی شده که از جمله این تغییرات می‌توان به بازی نکردن «رامسین کبریتی» در این سریال اشاره کرد. او در این سریال نقش صابر پسر داریوش ارجمند را بازی می‌کرد که با پیوستن به شبکه جم، بازیگر دیگری به نام یاسر حق‌شناس نقش او را ایفا می‌کند.

لاله مرزبان هم بازیگر جایگزین نقش دختر ستایش در این فصل خواهد بود. پیش از این حدیث میرامینی این نقش را ایفا می‌کرد و این بازیگر نیز از حضور در این سریال انصراف داد.

به تازگی فرهاد جم در نقش حاجی بهبودی به سریال «ستایش ۳» پیوسته است. همچنین حمید گودرزی که چندی پیش به جمع بازیگران این سریال پیوست بنا به دلایل شخصی از حضور در سریال کناره گیری کرد و شهرام پور اسد جایگزین وی شد.

نرگس محمدی، داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، فریبا نادری، مهدی سلوکی، رضا داوود نژاد، مهدی میامی و ... از دیگر بازیگران این سریال هستند.

گفتنی است: سعید مطلبی نگارش «ستایش ۳» را در 30 قسمت بر عهده دارد. همچنین فصل 1 و 2 ستایش، در سال‌های 90 و 92 از شبکه سه سیما پخش شد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی داریوش ارجمند بازی داریوش ارجمند سریال پارس ستایش بازیگران پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تغییر چهره بازیگران «خانه به دوش» پس از ۲۰ سال (فیلم) تغییر چهره محمدرضا هدایتی با گریم عجیب و غریب (فیلم) تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمله به بازیگران زن معروف در تجمع امـروز دانشجویـان تهرانی | تصویر
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند