Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم ملی فوتبال مصر قرارداد جدیدی با لیورپول به امضا رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد صلاح با انتقال تابستانی از رم به لیورپول در سال گذشته امید فراوانی برای اثبات خود به فوتبال جزیره داشت پس از آنکه به همراه چلسی بدترین روزهای فوتبالی خود را تحت هدایت خوزه مورینیو پشت سر گذاشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاح در فصل ۱۷-۲۰۱۸ موفق شد در ۵۲ مسابقه برای قرمزها ۴۴ گل به ثمر برساند و علاوه بر عنوان آقای گلی لیگ برتر انگلیس از سوی هواداران به جایزه بهترین بازیکن فصل هم دست پیدا کند.

پس از علاقه شدید رئال مادرید به خرید این مهاجم مصری پس از صعود تاریخی آنها به جام جهانی هرچند پایان خوشی در روسیه نداشت، باشگاه لیورپول امروز تصمیم گرفت قرارداد او را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کند.

عمر مومنی، کاریکاتوریست معروف سایت گل با الهام از فراعنه خوشحالی یورگن کلوپ از توافق جدید صلاح را طراحی کرد:

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صلاح لیورپول صلاح کاریکاتور از صلاح لیورپول محمد صلاح محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر تیم ملی بارسلونا استقلال تهران جام جهانی پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس مهدی طارمی لیگ قهرمانان آسیا کارلوس کی روش رونالدو باشگاه پرسپولیس جام جهانی 2018 تیم ملی ایران فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: مهدی محمدی امروز با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران آن، قرارداد خود را به مدت یک سال تمدید کرد و به این ترتیب وی تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.

محمدحسین عراقی‌زاده افزود:  محمدی که تاکنون عنوان‌های متعدد ملی و بین‌المللی زیادی همراه با گیتی پسند در کارنامه خود به ثبت رسانده است، فصل گذشته نیز با این تیم اصفهانی، قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد.

او گفت:  محمدی سابقه سرمربیگری تیم‌های «گیتی پسند نوین» و «زمزم» را در نیز کارنامه خود دارد.


پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش‌رو نیز قرارداد منعقد کرد.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان