Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۱۱۵۹ خانوار اردبیلی که ۱۳ درصد از خانوار زیرپوشش محسوب می‌شوند با ضریب محرومیت ۸ زندگی می‌کنند. ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد بعد از ظهر امروز در بازدید از مناطق محروم و مرزنشین اردبیل اظهار داشت: یک هزار و 159 خانوار اردبیلی که 13 درصد از خانوار زیرپوشش محسوب می‌شوند با ضریب محرومیت 8 زندگی می‌کنند که باید خدمات‌رسانی به مناطق محروم در استان مورد توجه واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که هم‌اکنون در روستاها و مناطق محروم به تعداد هشت هزار و 748 خانوار زیرپوشش کمیته امداد ساکن هستند افزود: این تعداد از مددجویان 34 درصد از افراد زیرپوشش را تشکیل می‌دهد که اقدامات مناسبی در ارتباط با خدمات‌رسانی به مناطق محروم در دستور کار قرار گرفته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: مددجویان کمیته امداد اردبیلی با  ضریب محرومیت 6، هفت و هشت در استان سکونت دارند که انتظار می‌رود با اقدامات انجام یافته در ارتباط با محرومیت‌زدایی اقدامات شایسته و بایسته‌ای در سطح استان انجام شود و بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

حسین‌نژاد اظهار کرد: بازدید از مناطق محروم استان با هدف افزایش 20 درصدی سرانه خدمات کمیته امداد به این اقشار در دستور کار قرار گرفته و درصدد هستیم با جذب اعتبارات بیشتر توسعه و پیشرفت مناطق محروم را عملی کرده و محرومیت‌زدایی را در استان ریشه‌کن کنیم.

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه‌های همکاری با سپاه حضرت عباس(ع)، سازمان هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: از اقدامات انجام یافته در این زمینه می‌توان به ویزیت رایگان مددجویان ساکن در مناطق محروم استان و توزیع سبد غذایی به عنوان محوری‌ترین اقدامات اشاره کرد که بی شک دستاوردهای مناسبی در استان به دنبال خواهد داشت.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: اجرای طرح بیمه حوادث نیز از دیگر محورهای کمیته امداد استان است که در تلاش هستیم مددجویان کمیته امداد استان را زیرپوشش این طرح قرار دهیم.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حسن محمدی ادیب در اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها که با حضور مسئولان و شرکت‌کنندگان ملی و بین‌المللی در محل سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد به اهمیت موزه‌ها اشاره کرد و گفت: موزه‌ها یکی از هویت‌شناسی جامعه ما است که می‌تواند در تقویت این حوزه بسیار مؤثر باشد.
وی افزود: موزه‌داری در ایران و به‌ویژه در استان اردبیل تاریخی طولانی دارد و اولین موزه کشور را می‌توان به دوره صفویه و تالار چینی‌خانه مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی مربوط دانست.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اضافه کرد: با این پشتوانه برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در استان فرصتی مغتنم برای بازیابی جایگاه اصلی موزه‌ها و توجه بیشتر به این نهادها است.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند
  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!