Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@23:52:41 GMT

سرانه ورزشی کمتر از یک مترمربع

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۷۹۷۴۴

سرانه ورزشی کمتر از یک مترمربع

تعداد اماکن ورزشی کشور در مدت چهار سال حدود ٨ درصد افزایش یافته و از تعداد ٢١ هزار و ۲۲۹ محیط ورزشی به ۲۲ هزار و ٨٦٨ رسیده است.

ایران آنلاین / بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، مساحت ورزشی کشور برای سال ١٣٩٤ به میزان ۶۰ میلیون و ۳۲ هزار و ٤٧٢ مترمربع گزارش شده که نسبت به سال ١٣٩٠، (٥٦٣٨٩٥٠٢ متر مربع)، ٦.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٤ درصد افزایش یافته است؛ از این مساحت، ٢٢.٥ درصد آن سرپوشیده و مابقی روباز بوده است.

تعداد اماکن ورزشی نیز در آخرین گزارش سال ١٣٩٤ نسبت به سال ١٣٩٠، حدود ٨ درصد افزایش یافته است و از تعداد ٢١٢٢٩ در سال ١٣٩٠، به ٢٢٨٦٨ در سال ١٣٩٤ رسیده است.

در سال ١٣٩٠، به‌ازای هر نفر ایرانی ۰.۷۵ متر مربع مساحت اماکن ورزشی وجود داشته که در سال ١٣٩٤، به ۰.۷۶ مترمربع افزایش یافته است.

در سال ١٣٩٠ از کل مساحت اماکن ورزشی کشور ۵.۷ درصد و در سال ١٣٩٤، نیز ۶.۶ درصد خصوصی بوده است./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد

محمد پذیرا رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزار و ۱۲۸ دستگاه خودرو توسط گشت‌های تشخیص خودرو‌های آلاینده بررسی و ۷۳ درصد آنها آلاینده هوا تشخیص داده شدند.

او افزود: از تعداد کل خودرو‌های آلاینده هوا، بیشترین تعداد خودرو‌ها بر اساس نوع خودرو مربوط به پراید با ۵۰ درصد آلایندگی بود و خودرو‌های و پیکان و پیکان وانت در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین از تعداد کل خودرو‌های آلاینده ۲۴.۵ درصد در سن فرسودگی بر اساس آیین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو قرار دارند.

پذیرا بیان کرد: ۵۱ درصد خودرو‌های آلاینده نیز فاقد معاینه فنی بودند که نشان می‌دهد انجام معاینات فنی سهم بسزایی در کاهش آلودگی هوا توسط خودرو‌ها دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها