Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا:عکسی بی شرمانه از ابوبکر البغدادی در حلقه زنان رقصنده انتشار یافت

 یک گروه هکری در عراق پایگاه اینترنتی نشریه نبا داعش را حمله قرار داد و تصویری وقیحانه از سرکرده این گروه تروریستی منتشر کرد.به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پایگاه اینترنتی «نبا»، نشریه عرب‌زبان گروه تروریستی داعش، هدف حمله سایبری گروه «داعش گرام» عراق قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه با هک کردن پایگاه اینترنتی نبا، تصویری ساختگی و وقیحانه از ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش، را در صفحه اصلی این روزنامه منتشر کردند که با زنان رقصنده احاطه شده بود. 
هکر‌ها همچنین مقاله‌ای در مورد تیم داعش ISIS در جام جهانی روسیه منتشر کردند. تروریست‌ها تلاش کردند با این حمله سایبری مقابله کنند و در مورد آن هشدار دادند. اما بسیاری از خوانندگان این نشریه فرصت لازم برای خواندن این مقاله و مشاهده عکس‌های منتشر شده را داشتند.
نرم‌افزاری که داعش گرام در این پایگاه اینترنتی متعلق به تروریست‌ها نصب کرده است به هکر‌ها اجازه می‌دهد محتوای سایت را تغییر دهند و کسانی را که نشریه را دانلود می‌کنند از جمله تروریست‌های احتمالی را شناسایی کنند.
این نخستین باری نیست که داعش گرام به پایگاه‌های اینترنتی داعش حمله می‌کند. در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ نیز هکر‌ها تصاویر مستهجن را همراه با بیانیه تروریست‌ها منتشر کردند. اعضای داعش گرام اعلام کردند ما به حدود ۱۲۰ گروه تروریستی داعش حمله سایبری کردیم که هرکدام حدود ۱۵۰ عضو داشتند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین فیلم از جسد وحید مرادی در پزشکی قانونی + جزییات

نیلوفر زن بیوه ای بود که سعید شبانه با قمه سراغش رفت

جنجال بر سر لباس های ملانیا و ایوانکا ترامپ + تصاویر

آخرین فیلم از وحید مرادی قبل از کشته شدن در زندان کرج + تصویر

فوری / وحید مرادی در زندان کرج کشته شد + عکس

واکنش پزشک جنجالی تلویزیون به تمسخرها و انتقادات در فضای مجازی

قرار زایمان یک هفته پس از کنکور بود بچه عجول بود! + عکس

20 خودروی نمایندگان مجلس به سرقت رفت + جزییات

ابرها و برف های ایران در آسمان دزدیده می شوند!

درگیری خونین آقای خواننده با قهرمان کشتی جهان در آبادان

پسر فرماندار در هواپیما دختری را آزار داد! / این مرد آزاد است

شوک بزرگ به ابراهیم تاتلیس/ این بار پسرش تهدید به قتل شد

این مرد مار زنگی زخمی را به داخل ماشین همسایه انداخت +عکس

ببینید 11 عضو خانواده هندی را چطور کنارهم دار زده اند! + فیلم 16+

جوان سیاه پوستی که با صابون سفید پوست شد+عکس

فوری / حادثه وحشتناک هواپیمای مسافربری در آسمان ساری

فیلمبردار سینما من را بی هوش کرد و از او حامله شدم! + جزییات هولناک

تجاوزکفتار پیربه نوه ونتیجه اش/ پدربزرگ کثیفم را به طرز فجیعی کشتم!+عکس

نقشه عجیب دانش‌آموز۱۵ساله همدانی برای دنبال کنندگان سایت های ناجور+عکس

وقتی زن بی لباس در را به روی پیک موتور باز کرد! + عکس

تجاوز یعنی رابطه بدون موافقت زن و مرد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت حوادث Accidents روزنامه داعش ISIS جام جهانی اخبار حوادث زنان عراق حمله رقصنده بی شرمانه عکس دختر زن قتل رکنا فیلم مرد من ازدواج معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی

به گزارش صدای ایران از ایرنا از قوه قضاییه، دادستانی عمومی و انقلاب تهران به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

روز گذشته در حالی سایت bbc جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیشتر به این پرونده رسیدگی دقیق قضایی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز به طور رسمی در رسانه‌ها اعلام شد.

 یکی از افرادی که دستمایه رسانه‌های معاند برای شعله ور کردن اغتشاشات در روز‌های اولیه پس از فوت مهسا امینی و شکل‌گیری تجمعات خیابانی بود، دختری ۱۷ ساله که چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ جسد وی را ساکنان ساختمانی در چهارراه امیر اکرم پیدا کردند. رسانه‌های معاند و بیگانه مدعی شدند که او از کشته‌شدگان تجمعات در تهران بوده است. ادعایی که اگر چه توسط پزشکی قانونی و نهاد‌های رسمی تکذیب شد؛ اما این دختر که «نیکا شاکرمی» نام داشت، سوژه‌ای برای پروژه کشته‌سازی بود.

به محض پیدا شدن جسد وی در دادسرای جرایم جنایی پرونده قضایی تشکیل شد و قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی استان تهران درباره پرونده نیکا شاکرمی توضیحاتی ارائه کرد که جزئیات بیشتر را می‌توانید اینجا بخوانید.

پس از آن، قوه قضاییه چهارم آبان ماه ۱۴۰۱ گزارش کاملی از روند پرونده نیکا شاکرمی را همراه با مستندات منتشر کرد. در این گزارش پیام نیکا شاکرمی ساعتی قبل از پیدا شدن جسم بی‌جانش توسط اهالی محله‌ای در تهران، به مادرش منتشر شد که نوشته بود: «تقصیر هیچکس نبود!»


دیگر خبرها

  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • زارع‌پور: بسته اینترنتی ۳۰ گیگابایتی برای معلمان فعال می‌شود
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس