Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان، بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان با صدور پیامی به مناسبت دوم جولای روز جهانی ورزشی‌نویسان، این روز را به اهالی رسانه بخصوص خبرنگاران و عکاسان خبری ورزشی استان تبریک گفت.   متن پیام به شرح ذیل است:   بسمه تعالی امروز دوم جولای (11 تیرماه 1397) به عنوان روز جهانی ورزشی‌نویسان در تقویم جهانی نامگذاری شده که این روز برای نخستین بار در المپیک 1924 پاریس به مناسبت تاسیس انجمن جهانی ورزشی نویسان(AIPS) و برای تجلیل از خدمات ارزشمند خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی، در مسیر پیشبرد ورزش دنیا، نامگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشی نویسان در جهان نه تنها می‌توانند ارزش‌های والای انسانی در این عرصه را گسترش دهند بلکه انتقال دهنده پیام صلح و دوستی کشورهای جهان به واسطه ورزش هستند. بی‌شک تمامی اعضای خانواده ورزش و خوانندگان مطالب ورزشی بر تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه خبرنگاران به ویژه خبرنگاران ورزشی که 24 ساعته و بدون کوچکترین وقفه و کوتاهی سعی در انعکاس جذابیت‌ها، وقایع و حقایق ورزش هستند مهر تائید زده و بر درستی مطلب صحه می‌گذارند. در سال‌های فعالیتم در عرصه ورزش به ویژه در استان گلستان اگر همراهی و همکاری رسانه‌ها به ویژه خبرنگاران ورزشی برای انعکاس موفقیت‌ها، انعکاس نقدها و کاستی‌ها و تلاش برای رفع آنها نبود، هیچگاه ورزش استان به جایگاه امروز خود نمی‌رسید و بی‌شک برای رسیدن به جایگاه اصلی ورزش استان گلستان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی همراهی ورزشی‌نویسان نقش موثر و کلیدی را ایفا می‌کند. برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی و انعکاس آن توسط خبرنگاران و عکاسان ورزشی در رسانه‌ها باعث شده که در سال 1397، هفت فدراسیون ورزشی به استان گلستان اعتماد کرده و میزبانی رویدادهای بین‌المللی را به استان گلستان بسپارد. بی‌شک هیچ ترازویی نمی‌تواند ارزش تلاش‌های این قشر زحمت‌کش را اندازه‌گیری کرده و چیزی جز ارزشمندتر از قلم نمی‌تواند مراتب تقدیر این برادران و خواهران پرتلاشم باشد. بدینوسیله از تلاش‌ها و همراهی‌های ورزشی‌نویسان استان گلستان نهایت سپاس و قدردانی جامعه ورزش را اعلام می‌دارم و امیدوارم در سایه پروردگار متعال سلامت، موفق و سربلند باشید.   بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان  

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، رئیس جمعیت هلال احمر تالش گفت: در هفته هلال احمر با همراهی و مشارکت خیران، پزشکان داوطلب و دهیاری روستای کوهستانی بسک بخش مرکزی شهرستان تالش طرح کاروان سلامت ومعیشت ویزیت وداروی رایگان را برای اهالی روستای بسک روستا‌های اطراف اجرا شد.
علی احمدی با اشاره به اینکه در این طرح پزشکان ۲۲۶ خانوار را رایگان معاینه کردند افزود: ۱۰ بسته معیشتی نیز بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.
وی گفت: ارزش دارو‌های رایگان و بسته‌های معیشتی جمعا ۲۰ میلیون تومان برآورد شد که با کمک خیران و پزشکان در این طرح جمع آوری شد.
رئیس جمعیت هلال احمر تالش با اشاره به اینکه پزشکان و خیران در طرح نیابت با خانواده پیروز شیخی پور جانباز جنگ تحمیلی دیدار کردند افزود: مربیان آموزشی هم به ۵۰نفر از اهالی این روستا امدادرسانی و کمک‌های اولیه را آموزش دادند.
دراین طرح ۴ پزشک عمومی و متخصص، ۲ پرستار و ۵ خیر و ۲۰ نفر از اعضای داوطلب و کارمند حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
  • طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • حجازی سرپرست تیم استقلال شد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد