Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسکن مهر پردیس با بیان این‌که آب واحدهای تحویل شده به متقاضیان در فاز ۹ قدیم پردیس با تانکر تامین می‌شود، گفت: در حال حاضر واحدهای مسکن مهر دارای برق و گاز و فاقد آب با قیمت بالای ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ اقتصادی راه و مسکن نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سلیم عبدی مدیر مسکن مهر فاز 9 قدیم به خبرنگار تسنیم می‌گوید: کل فاز 9 قدیم شامل 3800 واحد مسکن مهر است که از 11 شرکت سازنده هم‌اکنون 9 شرکت در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که تاکنون 300 واحد تحویل متقاضیان شده که در آن ساکن هستند، افزود:‌ دیوار حائل اجرا شده دارای مشکلاتی بود که شرکت  عمران پردیس با یک قرارداد 20 میلیارد تومانی با یک شرکت داخلی در حال مقاوم‌سازی این دیوارهاست.

عبدی تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله اداره آبفا، برق و گاز باید زیرساخت‌های مورد نیاز واحدها را تامین کنند. هم‌اکنون مشکل 300 متقاضی ساکن در فاز 9 قدیم این است که هنوز آب وارد شبکه نشده و آنها از آب تانکر استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به ضرورت رفع نواقص شبکه فاضلاب، ادامه داد: در رابطه با محوطه‌سازی و آماده‌سازی پروژه‌ها، شرکت عمران مصوبه با فهرست بهای سال 94 را دارد که به همین دلیل تا امروز پیمانکاری برای انجام محوطه‌سازی و آماده‌سازی اعلام آمادگی نکرده است.

مدیر فاز 9 قدیم مسکن مهر بیان کرد:‌ به دنبال مصوبه شورای مسکن برای فهرست بهای سال 97 هستیم که قول موافقت با آن تا هفته آینده را داده‌اند. در این صورت دو قرارداد محوطه‌سازی و آماده‌سازی با مبلغ هر کدام 20 میلیارد تومان منعقد می شود.

عبدی در خصوص زمان اتمام این پروژه، گفت:‌ با توجه به این‌که این پروژه 5 سال به تاخیر افتاده است، مدیرعامل و هیئت مدیره تمام نیروی خود را به کار بسته‌اند تا پایان امسال پرونده واحدهای مسکن مهر فاز 9 قدیم بسته شود.

وی همچنین درباره قیمت واحدهای مسکن مهر افزود: پروژه‌های تحویل شده که برق و گاز دارند اما آب ندارند و با تانکر آب آن تامین می شود، بالای 200 میلیون خرید و فروش می‌شود. در گذشته واحدهای فاز 9 قدیم را 30 میلیون تومان هم نمی‌خریدند.

مدیر مسکن مهر فاز 9 قدیم با اشاره به این‌که شرکت عمران پردیس 422 میلیون تومان بابت ادعای شرکت آبفا در خصوص صدمه دیدن تاسیساتش،‌ پرداخت می‌کند، اظهار کرد:‌ منتظر پیمانکار آبفا برای تعیین تکلیف شبکه فاضلاب هستیم تا در ادامه افرادی که دربلوک‌های مسکن مهر زندگی می‌کنند، آب شهری داشته باشند. الان با تانکر اب مورد نیاز این ساکنان تامین می‌شود.

وی تاکید کرد: بزرگ‌ترین مشکل کنونی متقاضیان مسکن مهر به جز آب، بسته بودن شبکه فاضلاب است که باعث شده فاضلاب به داخل واحدها برگردد که مشکلات فراوانی را برای مردم به وجود آورده است.

انتهای پیام/

R1012188/P1010113/S7,81/CT16 واژه های کاربردی مرتبط معاونت مسكن وزارت راه وزارت راه اخبار "مسکن مهر" مسکن مهر پردیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت راه اخبار مسکن مهر مسکن مهر پردیس وزارت راه اخبار مسکن مهر مسکن مهر پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان رضوی گفت: ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خراسان رضوی افتتاح و تحویل مددجویان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، رضا سلم آبادی در مراسم واگذاری 33863 واحد مسکونی به مددجویان در کل کشور که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: 33 هزار و 863 واحد مسکن مددجویی امروز در کشور افتتاح شد که از این تعداد، 2105 واحد مسکن مددجویی مربوط به خراسان رضوی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: این واحدها از مجموع تفاهمنامه با سپاه و بنیاد علوی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و روستاهای استان ساخته شده است.

وی افزود: برابر تفاهم انجام شده در سال 1401، طی دو سال تعداد 6000 واحد مسکن مددجویی در استان خراسان رضوی ساخته می شود.سال گذشته 1900 واحد مسکن مددجویی و امروز 2105 واحد مسکن تحویل مددجویان شد.

وی با بیان اینکه حدود 2000 واحد مسکن مددجویی بر اساس تفاهم نامه باید احداث و تحویل مددجویان شد،گفت: تلاش می شود این واحدها در زمستان سال جاری به بهره برداری برسد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی بین 100 تا 150 میلیون تومان بلاعوض توسط کمیته امداد، 50 میلیون تومان تسهیلات صندوق امداد ولایت و 200 میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: برخی از این واحدها با مشارکت خیرین ساخته و تحویل مددجویان شده است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • (تصاویر) خیابانی که قرار بود شانزلیزه ایران شود
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌