Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_ رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: با توجه به نتایج مثبت و سازنده گروههای جهادی تا پایان سال ۱۰ هزار گروه جهادی دیگر در کشور مشغول فعالیت می شوند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین، سردار غیب پرور در مراسم افتتاح ۱۱ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه توسط بسیج سازندگی استان قزوین، با بیان اینکه این پروژه حاصل همکاری و کارمجاهدانه همه دستگاهها از جمله بسیج سازندگی، بهزیستی و بنیاد مسکن است، گفت: در یک بازه زمانی پنج ماهه خوشبختانه کارهای جهادی بزرگی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود هفت ماه از زلزله کرمانشاه میگذرد که در دو ماه اول عمدتا کارهای امدادرسانی و اورژانسی صورت گرفت، افزود: زلزله در کنار تمام غمها و مصیبتها درس بزرگی برای همه ما داشت؛ اینکه متوجه شدیم اگر کنار هم باشیم و همت کنیم کارهای بزرگی میتوانیم انجام دهیم و نقطه آغازین این همکاری حضور مقام معظم رهبری و صحبتهای ایشان بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه هم اکنون نیز که مردم با مشکلات بسیاری همراه هستند با همین همبستگی و خودباوری میتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و بر مشکلات کشور فائق بیاییم، عنوان کرد: با توجه به نتایج مثبت و سازنده گروههای جهادی تا پایان سال ۱۰ هزار گروه جهادی دیگر در کشور مشغول فعالیت می شوند.

غیب پرور خاطرنشان کرد: فعالیت این گروهها فقط در بحث بلایایی طبیعی نیست و فعالیت آنها حول محور خدمت رسانی و رفع محرومیت در سراسر کشور خواهد بود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان ادعا تصدی گری نداشتهایم و نقش ما تنها تسهیل گری و کمک است، یادآور شد: بسیج و سپاه با تمام توان در خدمت مردم و دولت و هرکس که قصد خدمت به مردم را داشته باشد، خواهد بود.

* افتتاح ۱۱ واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده بهزیستی کرمانشاه توسط سپاه قزوین

۱۱ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه که توسط سازمان بسیج سازندگی قزوین ساخته شده بود صبح امروز با حضور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد.

حمیدرضا اله بداشتی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در حاشیه این مراسم اظهار کرد: طبق تفاهم نامه ای که با بهزیستی منعقد شده، سازمان بسیج سازندگی بازسازی تعدادی از واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی که در زلزله سال گذشته تخریب شده را بر عهده گرفته که سهم بسیج سازندگی قزوین ۱۱واحد بود که امروز افتتاح شد.

وی گفت: برای ساخت این واحدها که ۸۵ متر مساحت دارند، ۳۰ میلیون تومان تسهیلات دولتی، پنج میلیون تومان کمک بلاعوض دولتی و ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی تخصیص یافته که با این منابع کار ساخت واحدها تا مرحله سفت کاری انجام و سازمان بسیج سازندگی نیز با کمک خیرین و اصناف استان برای تکمیل هر واحد ۱۷ تا ۲۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

اله بداشتی یادآور شد: هم افزایی خوبی بین دستگاههایی همچون بنیاد مسکن، بهزیستی و بسیج سازندگی برای ساخت این واحدها شکل گرفته است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، رییس سازمان بهزیستی، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین در مراسم افتتاح این واحدها حضور داشتند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین رئیس سازمان بسیج مستضعفین مسوولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه هم اندیشی با منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در شیراز اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می‌شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.

او گفت: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد. 

منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی با رئیس سازمان بهزیستی کشور در شیراز، بررسی و رفع مشکلات بهزیستی را خواستار شدند. 

در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی، چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری، حق پرستاری، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارائه طرح‌های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد