Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه اخلاق جنسی با رویکرد روابط خاص زوجین و تربیت جنسی کودکان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار شد.

دکتر باقر گرگین معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در حاشیه برگزاری کارگاه اخلاق جنسی این واحد دانشگاهی با بیان اینکه بحث اخلاق جنسی یکی از مهم‌ترین دغدغه های نظام تربیتی در جوامع است، گفت: «برگزاری و شرکت در این کارگاه علاوه بر افزایش آگاهی فرد، سبب بالابردن توان آنان در پاسخگویی به سوالات جنسی کودکان و مقابله و پیشگیری از وقایع غیر قابل جبران در آینده را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

گرگین با تأکید بر اینکه امروزه ناآشنایی زوجین با خواستگاه‌های روانی و بایسته‌های منطقی ورود زوجین در رابطه زناشویی، آسیب‌های فراوانی را در مسیر استحکام خانواده سبب شده است، اظهار کرد: «طبق آمار یکی از عوامل جدی طلاق، برقرارنکردن ارتباط جنسی پایدار و دوطرفه است.»

وی توجه‌نکردن به سوالات اجتماعی والدین و و تربیت جنسی فرزندان و نیز پاسخگویی نامناسب در این زمینه را از دیگر آفت‌های موجود روابط خانوادگی دانست و خاطر نشان کرد: «محبوس ماندن مسائل جنسی موجب شده است آگاهی دادن‌های جنسی به عنوان ترفندی زیرکانه در دست افراد انسان نما قرار گرفته که از آن برای پیشبرد اهداف شیطانی خود بهره می‌گیرند.»

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بوشهر با تأکید بر نقش دانشگاه‌ها در حوزه تربیتی و ایجاد عفاف و حیا در کشور، اظهار کرد: «یکی از رسالت‌ها و سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی، فراهم کردن بسترهای لازم برای دانش افزایی عمومی در میان همه اقشار جامعه بویژه مباحث خانواده است که همواره مورد تاکید جدی مقام معظم رهبری است.»

در این کارگاه دوروزه که به صورت مجزا برای آقایان و خانم ها برگزار شد، مباحثی چون تربیت جنسی و دانش های کلی، نقش و اهمیت تربیت جنسی برای تحقق یک زندگی سالم، تربیت جنسی و سلامت و بهداشت، تربیت جنسی و امنیت و مراقبت، لزوم برقراری روابط صحیح جنسی زوجین، پیشگیری از سوء استفاده جنسی از کودکان و .... توسط دکتر دهقانی برای شرکت کنندگان مرد و خانم‌ها دکتر کیانی و دکتر کیخسروانی برای مخاطبان خانم تشریح شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۸۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز

انجمن‌های علمی دانشجویی مدیریت، روانشناسی و استارتاپ دانشگاه شهید چمران اهواز در نظر دارد هر هفته در دانشکده اقتصاد این دانشگاه سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار را برگزار کند.

به گزارش ایسنا، اولین جلسه از سلسله برگزاری این کارگاه ها فردا یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ با تدریس میلاد الاسوند، مخترع چندین اختراع ملی و بین‌المللی، مشاور ثبت اختراع و مالکیت فکری ایده های تجاری و کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار برگزار می شود.

روش های طراحی خدمات و محصولات جدید، تکنیک‌های ایده پردازی روز دیاگرام دانکر، اسکمپر، تریز و ایده پردازی برای ثبت اختراع از جمله سرفصل های این کارگاه است.

همچنین دومین جلسه از سلسله برگزاری این کارگاه‌ ها با تدریس عبدالهادی درزیان عزیزی؛ عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه شهید چمران اهواز و مشاور کسب و کار دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ در دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

 راه اندازی کسب و کار از ایده تا پدیده، ارزیابی ایده کسب و کار، مدل های کسب و کار و انواع آن، بوم کسب و کار و تمرین و جمع بندی از جمله سرفصل های این دوره است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند