Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با تأکید بر اینکه مسکن مهر استان سمنان با کمبود فضای آموزشی مواجه است گفت: ۴۲ هزار متر فضای آموزشی جدید در استان سمنان در حال ساخت است. ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سعید هژبری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه استان سمنان به‌شدت با چالش کمبود فضای آموزشی مواجه است اظهار داشت: ساخت 42 هزار مترمربع فضای آموزشی در سراسر استان سمنان از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پروژه عظیم بالغ‌بر 216 کلاس درس را به سرانه فضای آموزشی استان سمن اضافه می‌کند یادآور شد: بالغ‌بر 245 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و تکمیل این پروژه نیاز است که با توجه به کمبود اعتبارات دولتی این مبلغ با مشارکت خیران مدرسه‌ساز در استان تأمین می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه 56 پروژه ساخت فضای آموزشی در استان سمنان تصویب‌شده است تصریح کرد: از این تعداد 30 پروژه با اعتبارات و مشخصات مذکور در دست‌ساخت است.

وی با تأکید بر اینکه 10 پروژه هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در استان افتتاح می‌شود خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بالغ‌بر 90 کلاس درس به سرانه فضای آموزشی استان افزوده می‌شود.

هژبری با اشاره به اینکه درمجموع 19 هزار و 500 مترمربع مساحت این پروژه‌ها است اعلام کرد: مشارکت خیرین در ساخت و توسعه فضای آموزشی در استان بیش از 50 درصد است که این آمار در نرخ میانگین کشوری بین 25 تا 30 درصد است.

وی ابراز داشت: بالغ‌بر 310 خیر مدرسه‌ساز در استان سمنان فعالیت می‌کنند و این در حالی است که 77 بنیاد و سازمان مردم‌نهاد و خیریه نیز در این راستا کمک‌های شایانی را برای تأمین اعتبارات ساخت مدرسه و توسعه فضای آموزشی و تجهیزات آن‌ها ارائه کردند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه در استان سمنان 19 جشنواره خیرین مدرسه‌ساز برگزارشده است اعلام کرد: در این جشنواره‌ها بیش از 132 میلیارد تومان تعهد خیرین برای مشارکت در توسعه فضای آموزشی استان بود.

وی افزود: تاکنون بیش از 50 درصد از سهمیه مشارکت خیرین معادل 6 میلیارد و 720 میلیون تومان پرداخت‌شده است و این نهاد برای جذب باقی‌مانده اعتبارات در حال پیگیری است.

هژبری با بیان 18 مدرسه از سوی بنیاد برکت در استان سمنان ساخته‌شده است اذعان کرد: این پروژه‌های بااعتباری بالغ‌بر 112 میلیارد تومان در حال ساخت است که از این تعداد 14 پروژه با 108 کلاس درس به بهره‌برداری رسید.

وی در پایان از ساخت مدرسه و توسعه فضای آموزشی در مسکن مهر شهرستان‌های استان سمنان خبر داد و گفت: مسکن مهر استان سمنان به‌شدت با کمبود فضای آموزشی مواجه است و باید برای ساخت 41 مدرسه جدید در این مناطق اقدامی مؤثر انجام شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 11 مدرسه در مسکن مهر وجود دارد و به‌زودی 7 پروژه جدید در مسکن مهر استان آغاز و بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش تسنیم، استان سمنان چهار هزار و 567 کلاس درس دارد که از این تعداد یک هزار و 761 کلاس درس آن تخریبی و یک هزار و 951 کلاس درس آن باید مقاوم‌سازی شود.

انتهای پیام/‌ ز

R41366/P41362/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود

رئیس صداوسیما در دیدار با عوامل «برمودا» به این نکته اشاره کرد که این برنامه تلویزیونی قابلیت ساخت در فصل‌های بعدی را دارد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در آخرین شب ضبط برنامه تلویزیونی «برمودا» شبکه نسیم با میزبانی از امیر دریادار سیاری، در جمع عوامل این برنامه حضور یافت و با بیان اینکه این برنامه با پشتیبانی یک اتاق فکر قوی طراحی شده است، گفت: برمودا در زیست‌بوم رسانه‌ای متنوع و رقابتی کنونی توانسته توفیق بزرگی را رقم بزند و تبدیل به اعتبار، نماد و یکی از ویژندهای سیما و شبکه نسیم شود.

وی افزود: موفقیت برنامه، مسئولیت تیم تولید را سنگین‌تر می‌کند تا در فصل‌های بعد به توقعات و انتظارات مخاطبانش که بالاتر رفته، پاسخ دهند و با ریل‌گذاری درستی که انجام شده، محتوای مدنظر را به افکار عمومی منتقل کنند.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه برمودا، قابلیت ساخت فصل‌های متعددی خواهد داشت که با اتکا به اتاق فکری قوی می‌تواند بدرخشد، گفت: این نکته را نیز باید مورد توجه قرار داد که برنامه نباید روی دور تکرار بیفتد و این رویش و زایش باید تداوم داشته باشد.

ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون

وی تحول رویکردی و بسط دامنه ساز و کارهای تولیدی مبتنی بر راهبردهای دوره جدید مدیریتی را ازجمله ویژگی‌های ساخت این مجموعه برشمرد و با تأکید بر محوریت محتوا در شاکله برنامه‌هایی چون برمودا، تصریح کرد که تحول محتوایی غایت همه تحول‌هاست و ضرورت دارد دست‌اندرکاران این برنامه و برنامه‌های مشابه آن به این موضوع توجه خاص داشته باشند و بدان اهتمام ورزند.

جبلی در خاتمه افزود:  باید از ظرفیت‌های به‌وجود‌آمده به موقع و بجا استفاده کرد و برمودا را که  روی‌هم‌رفته کار خوبی است، در مسیر پیشرفت یاری کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • بالاخره راز هرم جیزه کشف شد!
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه