Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@03:01:58 GMT

رسوایی اخلاقی کارگردان فیلم جهنم سبز +عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۹۵۱۲۴

رسوایی اخلاقی کارگردان فیلم جهنم سبز +عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، "نیکولاس لوپز" نویسنده و کارگردان مطرح هالیوودی به سوء استفاده و آزار و اذیت جنسی از چندین بازیگر زن آثار خود متهم شد.

بنا به گزارش مجله ال مرکوریو طی هفته گذشته هشت زن از بازیگران فیلم‌های "نیکولاس لوپز" وی را متهم به سوء استفاده جنسی و خشونت در حین فیلمبرداری کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها مدعی شده اند که این کارگردان با اعمال زور آن‌ها را به رابطه جنسی مجبور کرده است.

لوپز از جمله کارگردانانی است که در سینمای هالیوود فعالیت‌های فراوانی انجام داده و با کارگردانان بزرگی همچون الی روث سابقه فعالیت داشته است و حالا توسط هشت متهم به آزار و اذیت جنسی شده است.

رسوایی اخلاقی در سینمای هالیوود اتفاق تازه و جدیدی نیست، این سینما به صورت پیدا و پنهان همیشه برخورد‌هایی اینگونه را تجربه کرده و حال که جهان در عصر انتقال سریع اطلاعات به سر می‌برد نتوانسته از این فساد جان سالم به در ببرد.

پس از شکایت زنان سینمای هالیوود و محکوم شدن هاروی واینستاین به رسوایی جنسی، دیگر بازیگران زن نیز جرات پیدا کرده و دست به افشاگری‌های فراوانی زدند. افشاگری‌هایی که دامان بسیاری از بازیگران مطرح همچون کوین اسپیسی و مورگان فریمن را نیز گرفت.

میزان

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ حواس‌پرتی با طعم رسوایی

شبکه «BBC» انگلیسی، با انتشار یک گزارش مدعی شد به اسنادی دست یافته است که نشان می‌دهد نیکا شاکَرمی توسط مأموران امنیتی کشته شده! اما ساعتی پس از انتشار مطلب، اشتباهات و گاف‌های این اسناد به اندازه‌ای پرتعداد بود که تبدیل به سوژه طنز و تمسخر کاربران و رسانه‌های داخلی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • لِه شدن بازیگران زن و مرد زیر دست و پا طرفداران و بادیگاردها در مشهد! | فیلم
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • کاریکاتور/ حواس‌پرتی با طعم رسوایی
  • بازیگران جدید سریال «سلمان فارسی» مشخص شدند
  • «پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد
  • رسوایی جدید در آمریکا
  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»