Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

علی سرتیپی تهیه‌کننده سینما، با اشاره به برخی جزئیات فیلم سینمایی «خزه» گفت: هم اکنون در حال مذاکره با بازیگران و عوامل پشت دوربین هستیم. این فیلم، اثری پربازیگر خواهد بود.

وی افزود: کل لوکیشن های «خزه» که فیلمی شهری و در ژانر کمدی است، در تهران می‌گذرد.

این تهیه کننده در خصوص اکران و یا حضور این فیلم در جشنواره عنوان کرد: برنامه ریزی ما برای اکران است و شاید آن را برای حضور در جشنواره هم ارسال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل بستگی به روند ساخت فیلم و خروجی آن دارد.

گفتنی است؛ فیلمنامه «خزه» به قلم بابک کایدان، تهیه کنندگی علی سرتیپی و کارگردانی منوچهر هادی است که به تازگی پروانه ساخت آن صادر شده است.

منوچهرهادی پیش از این دو فیلم کمدی «من سالوادور نیستم» و «آینه بغل» را ساخته  است. همچنین، این کارگردان به تازگی کارگردانی مجموعه تلویزیونی «پا‌های بیقرار» را به پایان رسانده است. او قصد دارد پس از اتمام پروژه «خزه»، مجموعه نمایش خانگی  «دل» را جلوی دوربین ببرد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دوربین ساخت فیلم ساخت فیلم فیلم سینمایی پارس منوچهر هادی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پویانمایی «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از ۳۰ می‌تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • درام و فانتزی ژانر فیلم‌های هشتمین پاتوق فیلم کوتاه شدند
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • میراث «پل آستر» در سینما
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد
  • تکنیک مهم نیست، دل فیلمساز را می‌خریم