Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@22:56:21 GMT

سرمربی سوئیس: به حدی خوب نبودیم که پیروز شویم

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۰۰۶۵۷

سرمربی سوئیس: به حدی خوب نبودیم که پیروز شویم

ولادمیر پتکوویچ، سرمربی تیم ملی سوئیس به تمجید از عملکرد سوئدی ها در بازی امروز پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئد موفق شد با تک گل خود در نیمه دوم با یک گل سوئیس را مغلوب کرده و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شود و خود پتکوویچ نیز اعتراف می کند عملکرد سوئیس به حدی خوب نبوده است که آنها قادر به غلبه بر حریف سختکوش باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ولادمیر پتکوویچ گفت: "کل اعضای تیم از اتفاقاتی که در دیدار امروز رخ داد ناراضی هستیم زیرا ما می خواستیم در این جام به دستاودهای بیشتری برسیم اما باید به تیم ملی سوئد تبریک بگویم زیرا آنها دقیقا همان کاری را انجام دادند که در اجرای آن تخصص داشتند و در نهایت هم موفق شدند دروازه ما را باز کنند.

 

زمانی که تیم ملی سوئد به گل رسید دیگر باز کردن دروازه آنها دشوار شده بود و ما باید عملکرد بهتری ارائه می دادیم اما به حدی خوب نبودیم که در این دیدار به پیروزی برسیم.

 

تیم ملی سوئد در تمام دقایق بازی درگیرانه در جریان مسابقه حضور دارد و حریفان این تیم کار دشواری برای تحرک و حرکت در زمین دارند. در 10 یا 15 دقیقه آخر ما سعی کردیم با احساسات بیشتری بازی کنیم و من فکر کنم عملکرد ما بهتر هم شد اما در نهایت کافی نبود."

تیم ملی سوئیس جام جهانی 2018 (روسیه)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی سوئیس جام جهانی 2018 روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد

یک فعال مسیحی به نام جِید سانبِرگ (Jade Sanberg) تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد. این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!