Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از حذف تیم های ملی اسپانیا، آلمان، آرژانتین و پرتغال از جام جهانی روسیه، این جام جهانی به عنوان جام جهانی قتلگاه ستارگان دنیا انتخاب شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حذف تیم هایی مانند اسپانیا، آلمان، آرژانتین و پرتغال از جام جهانی باعث شده است که این جام جهانـی تیم های متوسط ثابت کردند که داشتن ستاره تنها راه پیروزی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از شروع جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، اتفاقات عجیبی افتاده است.

بیست و یکمین جام جهانـی روسیه در حالی در حال به اتمام رسیدن است که تیم های ملی اسپانیا، آلمان، آرژانتین و پرتغال عملکرد بسیار بدی به نمایش گذاشته اند.

این تیم ها که ستارگانی مانند آندرس اینیستا، مارکو رویس، تونی کروس، مسئوت اوزیل، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دارند موفق نشدند در بیست و یکمین جام جهانـی عملکرد خوبی به نمایش بگذارند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو لیونل مسی مارکو رویس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر تیم ملی بارسلونا جام جهانی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس مهدی طارمی لیگ قهرمانان آسیا کارلوس کی روش رونالدو باشگاه پرسپولیس جام جهانی 2018 تیم ملی ایران فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان

سفیر روسیه در کابل از ارسال یک محموله بزرگ کمک های بشری دیگر به افغانستان، این بار به شمال کشور خبر داده است.

دمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در کابل در مورد ارسال این محموله به خبرنگاران، با بیان این که، روسیه همیشه به مردم افغانستان کمک کرده است گفت: یک محمولۀ بزرگ کمک های بشری، متشکل از ۵۳۶ تن آرد ویتامین دار به شمال افغانستان منتقل می شود.

وی افزود: انتقال این کمک در چهارچوب تحقق سهم اصلی روسیه در بنیاد برنامه جهانی غذا (WFP) طی سال های ۲۰۲۳-۲۰۲۴ میلادی صورت می گیرد.

پیش از این نیز روسیه کمک‌های متداوم نقدی و غذایی به افغانستان کرده است.

 در ماه مارچ برنامه جهانی غذا از کمک یک میلیون دلاری روسیه به این برنامه در افغانستان خبر داده بود.

 این کشور در ماه جنوری نیز از ارسال 23 تن کمک بشردوستانه به افغانستان خبر داده بود.

روسیه به جامعه جهانی و سازمان ملل تأکید کرده که نباید کمک های بشردوستانه به افغانستان سیاسی شود و با آن، سیاسی برخورد گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • قیام طوفان‌الاقصی از غزه آغاز شده اما تداوم آن به صورت جهانی است
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان
  • پایه‌های رژیم صهیونیستی در حال سست شدن است/روشنفکران دنیا تحمل جنایات اسرائیل را ندارند
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی