Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان انتخاب واحد و ثبت نام ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید اعلام شد.

سهراب نظری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: «ترم تابستان جاری به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌های دانشگاه و ارائه خدمات آموزشی به همه دانشجویان این واحد و دانشجویانی که این دانشگاه را برای گذراندن دروس ترم تابستان انتخاب کرده‌اند، دروس عمومی و پایه و برخی از دروس تخصصی در همه مقاطع کاردانی و کارشناسی دایر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نظری افزود: «بر اساس تقویم آموزشی، ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان 97 از روز شنبه 16 تیر تا پنج‌شنبه 21 تیر مطابق دستورالعمل ارسالی از سوی سازمان مرکزی انجام خواهد شد. حداکثر دروسی که هر دانشجو می‌تواند در ترم تابستان انتخاب کند برای دوره‌های کاردانی و کارشناسی 8 واحد، برای دانشجویان در مرحله فراغت از تحصیل 10 واحد و دانشجویان رشته پرستاری 6 واحد دروس عمومی است.»

وی خاطرنشان کرد: «همه مراحل انتخاب واحد غیر حضوری بوده و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه به آدرس www.iaueghlid.ac.ir دروس مورد نظر خود را انتخاب کنند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند