Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان ملل تایید کرد، زندانیان یمن به دست نیروهای اماراتی شنکجه می‌شوند. آفتاب‌‌نیوز :  به نقل از العهد، لیز تروسل، سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در اظهارات مطبوعاتی اعلام کرد، اسناد و شواهدی در اختیار دارند که نشان می‌دهد نیروهای اماراتی زندانیان یمن را مورد شکنجه و آزار جنسی قرار داده و با آنها بدرفتاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد، امارات زندان‌های محرمانه‌ای را در یمن اداره می‌کند.
تروسل گفت: در این خصوص با دولت امارات مذاکره کرده و از این کشور درخواست کردیم تا اجازه دهد وارد زندان‌های تحت نظر امارات در یمن شویم اما تاکنون اجازه ورود نداده‌اند.
وی افزود: طبق اطلاعات اولیه‌ای که دفتر ما در یمن موفق به جمع‌آوری آن شده، مدارکی وجود دارد که نشان می‌دهد نیروهای امارات زندانیان یمن را مورد شکنجه و آزار جنسی قرار داده و با آنها بدرفتاری می‌کنند.
این مقام مسؤول گفت، کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل بر وضعیت زندان‌هایی که امارات در یمن اداره می‌کند را زیر نظر دارد تا کمیساریا در این خصوص اقدامات لازم را اتخاذ کند.
اخیرا مدارکی منتشر شده که نشان می‌دهد امارات یا نیروهای یمنی تحت حمایت این کشور در جنوب یمن ۱۸ زندان محرمانه را اداره می‌کنند که اجازه ورود هیچ نهاد بین‌المللی حقوق بشری به آنها داده نمی‌شود.ایسنا  کد خبر: ۵۳۲۶۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از رؤسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضائی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن