Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر > شهری - همشهری‌آنلاین:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرتهران از افتتاح ۵ دفتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی در پایتخت خبر داد.

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در مراسم افتتاح دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی برای انجام فعالیت‌های اداری تاکسیرانان فارغ از این‌که عضو چه شرکتی باشند، راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عليرضا قنادان با اشاره به افتتاح 5 دفتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی عنوان کرد: براساس نقشه راه، تعداد این دفاتر در آینده افزایش می‌یابد و دست كم در هر منطقه یک دفتر و در خطوط پرتردد تعداد بیشتری آغاز به کار خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اهداف اصلی راه‌اندازی این دفاتر را یکسان‌سازی و استانداردسازی اداره خدمات به تاکسیرانان عنوان کرد و گفت: گاه شاهد بودیم که خدمات با مبالغ مختلف و به صورت متفاوت به تاکسیرانان ارایه می شد.

به گفته قنادان در این دفاتر خدمات اداری مانند صدور پروانه، تمدید کد فعالیت، مرخصی‌ها و حتی فعالیت‌های رفاهی به تاکسیرانان ارایه می‌شود.

قنادان تصریح کرد: در فاز اول، خدمات به تاکسی‌های گردشگری ارایه شده است اما در فازهای بعد تاکسیرانان می‌توانند از خدمات این دفاتر بهره ببرند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرتهران خاطرنشان کرد: با راه اندازی این دفاتر مسئولیتی از شرکت‌های زیرمجموعه سلب نشده و تنها کارهای اداری فارغ از موارد مالی به دفاتر هماهنگی امور اداری منتقل شده است.

در همین زمینه: خطوط تاکسی‌ها در تهران تغییر می‌کند آغاز فعالیت تاکسی‌ها با نرخ جدید اجرای نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها از شنبه ۱۲ خرداد در تهران بحران تاکسی در خیابان‌های تهران مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیرانان تمدید شد سخنگوی سپاه: اسنپ هیچ ربطی به سپاه ندارد راه‌اندازی "تاکسی گردشگری" در تهران

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • هشدار به کارمندان؛ حقوق بگیران حق دریافت هدیه ندارند!
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود