Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تصويربرداري سريال «آسمان هواي باران دارد» به کارگرداني شهرام شاه حسيني به پايان رسيد.
به گزارش آريا به نقل از سينماپرس، امير پوررحماني تهيه کننده سريال «آسمان هواي باران دارد» درباره آخرين خبر از ساخت اين سريال گفت: ما آخرين سکانس ها را در بيمارستان مفرح تهران با حضور مرجانه گلچين، بهرنگ علوي، بابک کريمي و فريبا کوثري تصويربرداري کرديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: از آنجايي که تدوين همزمان با فيلمبرداري در حال انجام بود، مي توانم بگويم 95 درصد سريال تدوين شده است و در حال حاضر در حال تکميل کردن قسمت هاي مختلف سريال با تصاويري هستيم که در چند روز گذشته ضبط کرده ايم.
اين تهيه کننده درباره تاريخ پخش سريال هم عنوان کرد: با توجه به کنداکتور شبکه يک و با توجه به موضوع سريال که رويکرد مدرسه محوري دارد، دوست دارم سريالم در مهر ماه و همزمان با ايام بازگشايي مدارس روي آنتن برود و اميدوارم با تصميم مديران شبکه يک اين اتفاق بيفتد.
«آسمان هواي باران دارد» داستان خانواده اي است که براي ادامه تحصيل دختر بزرگشان در مقطع دکترا راهي تهران مي شوند اما خواسته يا ناخواسته درگير موضوعاتي مي شوند که دستمايه قصه هاي اين سريال است.
مرجانه گلچين، فريبا کوثري، بابک کريمي، فريبا جديکار، بهرنگ علوي، علي عمراني و تيما پوررحماني از بازيگران سريال هستند.
عوامل توليد اين سريال عبارتند از کارگردان شهرام شاه حسيني، نويسنده احمد رفيع زاده، مديرتوليد مريم فاطمي، مدير برنامه‌ريزي مهدي آقايي، دستيار اول کارگردان حسين خضوعي، مدير تصويربرداري سجاد حيدري، طراح صحنه و لباس نازنين توسلي، مدير صدابرداري ياسر رمضاني، طراح گريم ميشا جودت، مدير تدارکات علي قادري، منشي صحنه زهرا مهدوي، عکاس اميد صالحي.
سريال «آسمان هواي باران دارد» به تهيه کنندگي امير پوررحماني کاري از گروه فيلم و سريال شبکه يک سيما است که در 30 قسمت 40 دقيقه اي در حال توليد است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تصويربرداري آسمان هواي باران دارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف تا قسمتی ابری است گفت: هوای گیلان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه از بعد از ظهر سه شنبه با ورود یک سامانه هوای ناپایدار افزود: کاهش دما، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق از پدیده‌های جوی این سامانه تا پایان هفته آینده میهمان گیلانی ها است.
وی همچنین گفت: دمای هوا هم در این مدت ۳ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۴ درجه سلسیوس و صومعه سرا با دمای ۲۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره کرد و گفت: دمای رشت در حال حاضر ۲۴ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۴۶ درصد است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده
  • پایداری هوای گلستان تا سه شنبه هفته آینده
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت
  • ای وای از عشق ؛ عرفان طهماسبی