Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@18:59:49 GMT

اطلاعات تازه در باره قتل شرور تهران در زندان رجایی شهر

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۰۷۹۷۹

اطلاعات تازه در باره قتل شرور تهران در زندان رجایی شهر

‍‍‍‍‍‍

ماجرای قتل یکی از معروف ترین افراد تبهکار در زندان رجایی شهر کرج بازتاب گسترده در فضای مجازی پیدا کرد به گونه ای که تاکنون چندین فیلم و گزارش تصویری و خبر در این بار حتی در شبکه های خارج از کشور منتشر شده است

ایران آنلاین /وحید مرادی شرور معروف پایتخت که مدتی قبل مرتکب قتل یکی از دوستانش شده بود، شب گذشته در زندان رجایی‌شهر کرج به قتل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید مرادی شرور معروف پایتخت روز گذشته هنگام هواخوری در زندان رجایی‌شهر کرج به قتل رسید.

گفته می شود این قتل زمانی روی داد که وحید در حیاط زندان مشغول هواخوری بود که با تعدادی از زندانیان درگیر شد و با ضربه جسم نوک تیز(چاقو) به شاهرگ گردنش به قتل رسید.

وحید مرادی پیش تر از این نیز خبر ساز شده بود و در تاریخ ۲۶ اردیبشهت ماه در یک نزاع در خیابان ولنجک، با ضربات چاقو یکی از دوستان خود به نام حسین را به قتل رساند و از محل جنایت متواری شد.

اندکی بعد مأموران پلیس آگاهی تهران, وی را هنگام فرار از کشور و در ۵۰۰ متری مرز کشور ترکیه دستگیر و به زندان رجایی شهر کرج منتقل کردند.

قاتل وحید مرادی شرور معروف تهران که روز گذشته در محوطه زندان رجایی شهر به قتل رسید، شناسایی شد.

متهم که در درگیری در زمان هواخوری با جسم تیز ( چاقو) به وحید مرادی حمله ور شده و او را به قتل رسانده بود پس از دستگیری به پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

 

 

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم

نیم قرن قبل، در ایران انواع گواهینامه از سه نوع به دو نوع کاهش یافت.

به گزارش اطلاعات آنلاین، نیم قرن پیش مسئولان به این نتیجه رسیدند که دو نوع گواهینامه پایه یک و دو برای رانندگی کفایت می‌کند.

روزنامه اطلاعات اول اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از تغییر تقسیم بندی انواع گواهینامه رانندگی منتشر کرد. همچنین در ادامه عکس‌هایی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم