Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مجری سرشناس و یکی از چهره‌های مهم تلویزیون آمریکا تصمیمش برای شرکت نکردن در انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد و گفت نمی‌تواند در انتخابات دور بعدی نامزد شود.

اپرا وینفری با تاکید بر این که در انتخابات ریاست جمهوری بعدی نامزد نمی‌شود، گفت که قادر به انجام این کار نخواهد بود چون کار سالمی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجری سرشناس دلایل شرکت نکردن در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا را چنین تشریح کرد: در ساختار سیاسی همه چیزهای غیرحقیقی، حماقت‌ها، دیوانگی‌ها، وحشت و مسایل مختلف پشت سر هم ردیف می‌شوند و فکر می‌کنم، نمی‌توانم در چنین فضایی به حیات خودم ادامه بدهم.

وینفری در صحبت با مجله «ووگ» بریتانیا که قرار است روی جلد آگوست خود را به وی اختصاص بدهد، این سخنان را بیان کرد و افزود: من نمی‌توانم چنین کارهایی بکنم. این یک کار سالم نیست. چنین کاری مرا می‌کشد.

شایعه‌های قوی درباره کاندیداتوری وینفری از آنجا شروع شد که وی در مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب ۲۰۱۸ سخنانی تاثیرگذار درباره جنبش «وقت تمام است» بیان کرد.

او که به عنوان نخستین زن سیاهپوست تاریخ برای دریافت جایزه سیسیل ب.دومیل روی صحنه رفته بود در پایان سخنانی آتشین گفته بود: دلم می‌خواهد همه دختران این صحنه را تماشا کنند و می‌دانم که روزی جدید در افق فرا رسیده است و وقتی این روز جدید سربرآورد که می‌آورد زنان باشکوه زیادی وجود دارند که خیلی از آنها هم امشب اینجا در همین سالن هستند و در عین حال مردانی که خودشان پدیده‌ای هستند، همه سخت مبارزه می‌کنند و رهبرانی می شوند که ما را به سمتی می‌برند که دیگر کسی مجبور نباشد دوباره بگوید «من هم همین‌طور».

این سخنرانی با تحسین مخاطبان آن شب و بسیاری از مردم روبرو شد که اعلام کردند حاضرند پشت سر وینفری بایستند.

اما وی اندکی بعد در برنامه ۶۰ دقیقه شرکت کرد و گفت واقعا از این که مردم فکر می‌کنند او می‌تواند رهبر جهانی آزاد باشد احساس افتخار می‌کند اما او چنین روحیه‌ای ندارد. وی گفته بود: این روحیه اصلا در ژن من وجود ندارد.

در مصاحبه با «ووگ» وینفری بر حمایتش از جنبش‌های زنان برای احقاق حقوق اجتماعی خود در برابر مردان و از جنبش‌های مخالف ترامپ Trump بار دیگر حمایت کرد و گفت همه باید به جنبش شادی بپیوندند.

همان موقع دونالد ترامپ در واکنش به شرکت وینفری در انتخابات گفته بود: من از اپرا خوشم می‌آید. اگر نامزد ریاست جمهوری بشود، کلی تفریح می‌کنیم. البته من او را شکست می دهم. ولی اپرا نامزد نخواهد شد.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت سیاسی ترامپ Trump انتخابات انتخابات ریاست جمهوری رئیس جمهور زن نامزد عکس قتل رکنا وحید مرادی کشته شد وحید مرادی ایران قتل وحید مرادی گردن وحید در زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر این کشور با اخذ ۸۷.۲۸ درصد از کل آرا برای ۶ سال دیگر در این سمت باقی ماند، فردا هفتم می با حضور در مراسم تحلیف در کاخ کرملین دوره جدید ریاست جمهوری اش را آغاز خواهد کرد.

هم‌ زمان با برگزاری این مراسم دولت جدید روسیه با تصویب پارلمان کار خود را آغاز خواهد کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه همچنین نامزد خود برای تصدی نخست وزیری این کشور را نیز به مجلس معرفی خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌ رسانه‌ های روسیه، احتمالا میخائیل میشوستین، نخست وزیر فعلی روسیه در سمت خود باقی خواهد ماند.

کد خبر 6098765

دیگر خبرها

  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد+ فیلم
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • (ویدئو) مجری معروف اخبار هواشناسی حقوقش از صداوسیما را فاش کرد