Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@18:15:38 GMT

افتتاح پنج دفتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانان

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۰۸۵۶۱

به گزارش وانانیوز، 

صبح امروز آیین افتتاح همزمان پنج دفتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی که برای اولین بار در سطح شهر تهران انجام شد، با حضور مدیرعامل سازمان تاکسیرانی برگزار شد.

علیرضا قنادان در مراسم افتتاحیه گفت: افتتاح این دفاتر هماهنگی آغاز راهی است تا خدمات خود را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در فاز اول پنج دفتر هماهنگی امور اداری افتتاح می‌شود و بعد از آن در نظر داریم در تمامی مناطق و نواحی این مهم را افتتاح کنیم، گفت: با توجه به حساسیتی که در مورد سرویس‌های مدارس وجود دارد، به دنبال آن هستیم که هماهنگی امور سرویس‌های مدارس نیز در اختیار این شرکت‌ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه شهرداری، سازمان تاکسیرانی و اداره کل آموزش و پرورش استان تهران همکاری‌های زیادی را در راستای ساماندهی سرویس‌های مدارس انجام داده‌اند، تصریح کرد: امیدواریم امسال بتوانیم تحولی در بحث سرویس‌های مدارس ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه امروز پنج دفتر افتتاح شد اما درصدد آن هستیم که بر اساس نقشه راهی که تدوین کرده‌ایم، تعداد این دفاتر در آینده نزدیک افزایش یابد، اظهار کرد: به طور مشخص در هر منطقه شهر تهران و بعضا در نواحی و خطوطی که متقاضی بیشتر است، این دفاتر برای دسترسی بهتر رانندگان تاکسی ایجاد می‌شود.

قنادان با بیان اینکه این دفاتر در راستای ارائه خدمات یکسان و استانداردسازی خدمات تشکیل شده است، گفت: بعضا اتفاقاتی می‌افتد که مبالغ و نوع ارائه خدمات به تاکسیران‌ها متفاوت است؛ اما حالا کلیه امور اداری از جمله صدور پروانه کسب، تمدید حکم فعالیت، مرخصی و حتی فعالیت‌های رفاهی به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی منتقل شده است و تاکسیرانان می‌توانند فارغ از شرکتی که در آن فعالیت می‌کنند، به این دفاتر مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در فاز اول تاکسی‌های گردشی می‌توانند از خدمات این دفاتر استفاده کنند، افزود: در برنامه‌های بعدی دامنه فعالیت دفاتر را گسترده‌تر کرده و همه رانندگان می‌توانند با مراجعه به این دفاتر با پرداخت مبالغی مشخص که در شورای شهر تصویب شده، خدمات یکسانی را دریافت کنند که این مهم در سامانه یکپارچه لحاظ خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در پاسخ به سوالی که چرا فعالیت‌های اداری از شرکت‌های تاکسیرانی گرفته شده است، گفت: ما مسئولیتی از این شرکت‌ها نگرفتیم اما دقت داشته باشید که تنها امور اداری تاکسیران‌ها از این شرکت‌ها منفک شده است. اما خدمات مالی و کاری آنها همچنان پابرجا است.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای اصلی اجرای این طرح تکریم ارباب رجوع است، گفت: رانندگان تاکسی می‌توانند در هر زمانی که مایل بودند به این دفاتر مراجعه کنند و خدمات اداری خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: تاکسی تاکسیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 

ایسنا/قم استاندار قم گفت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و تسهیل ارائه خدمات به آنان، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در سفر هفته آینده آیت‌الله رئیسی به قم افتتاح می‌شود.

سیدمحمد آقامیری امروز، ۱۰ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از غرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه‌گذاری در قم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم، اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود؛ هر چقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم اشتغال‌ هم افزایش خواهد یافت.

آقامیری با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی آنان خواهیم بود.

استاندار قم گفت:‌ منابع بانکی کشور محدود است؛ لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی تصریح کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که اگر بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در پایان با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • هشدار به کارمندان؛ حقوق بگیران حق دریافت هدیه ندارند!
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد