Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از استانداری مازندران، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران که در محل مسجد روستای با اوج خیل شهرستان عباس آباد در جمع مردم این روستا گفت: متعاقب تأکیدات ویژه جناب آقای مهندس اسلامی استاندار مازندران مبنی بر انتخاب یک روستا و یک محصول در هر شهرستان با پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده این طرح برای اولین بار در شهرستان عباس آباد به نتیجه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن خیریانپور معاون استاندار و مدیر معین اقتصاد مقاومتی شهرستان عباس آباد افزود: با اجرای این طرح در روستای با اوج خیل از بخش مرکزی شهرستان عباس آباد با پرداخت مبلغ 720 میلیون تومان تسهیلات تعداد 27 طرح کشت گلخانه ای گل و گیاه با 72 نفر اشتغال مستقیم به افتتاح و بهره برداری رسید که به عنوان روستای پایلوت و طرح های دیگری که در همین زمینه در دست اجرا است، در آینده نزدیک فاقد بیکار خواهد بود.

حسن خیریانپور در سخنان خود از بخشدار مرکزی ، معاون فرماندار ، فرماندار ، رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان و استان و نیز از حضور و همکاری های جناب آقای نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور تقدیر و تشکر کرد.

متعاقب این مراسم افتتاح، جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان عباس آباد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور و مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران در محل فرمانداری برگزار شد.

201

حسن خیریانپور معاون هماهنگی شهرستان عباس آباد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حسن خیریانپور معاون هماهنگی شهرستان عباس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه به‌منظور تکریم خانواده شهدا و یاد و خاطره همه شهدای والامقام، با حضور در منزل شهید راه قدس سید عباس صالحی روزبهانی، با خانواده این شهید گران‌قدر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، امام‌جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید همراه استاندار لرستان حضور داشتند.

کد خبر 6088807

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت