Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:08:19 GMT

170هزار ورزشکار جانباز و معلول در کشور شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۰۹۳۴

170هزار ورزشکار جانباز و معلول در کشور شناسایی شد

خرم آباد - ایرنا - رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین‌ گفت: 170هزار ورزشکار جانباز و معلول در کشور شناسایی شد که تنها پنج هزار نفر از این ورزشکاران در حوزه قهرمانی فعالیت می کنند.

به گزارش ایرنا، حمید علی صمیمی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات جانبازان و معلولان استان در سالن اداره کل ورزش و جوانان اظهار داشت: 22رشته ورزشی در حوزه ورزش های جانبازان و معلولین با معلولیت های مختلف وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه به دنبال برگزاری جشنواره بزرگ جانبازان و معلولان در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم ، افزود: 6 هزار ورزشکار و مربی در این جشنواره رقابت می کنند و نگاهمان به مسابقات بین المللی در سال های 2020 و 2022 است.
علی صمیمی افزود: 10درصد از اعتبارات فدراسیون در اختیار هیات های استانی قرار می گیرد و تلاش خواهیم کرد که این اعتبار را افزایش دهیم.
وی اظهار داشت: لرستان در حوزه ورزشی جانبازان و معلولان و کسب مدال و شرکت در مسابقات کارنامه موفقی دارد که این تلاش باعث شد استان لرستان در سال 96 هفت پله صعود کند.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در ادامه این مجمع گفت: ورزشکاران جانباز و معلول لرستان می بایست بیشتر مورد توجه فدراسیون قرار گیرند چرا که استان دارای قهرمانانی ذر این حوزه هستند که مایه افتخار ایران می باشد.
علی یاور عزیزپور افزود: درصد بالای مدال های کسب شده در این حوزه توسط ورزشکاران لرستانی بدست آمده و نیازمند کمک هستند.
سید حمید الیاسی در مجمع انتخاباتی هیات جانبازان و معلولان استان لرستان به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب و معرفی شد.
3210/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش حميد علي صميمي مجمع انتخاباتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد

با حضور فرماندار مشهد و جمعی از مسئولان ورزشی؛ ‌‌از از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی ووشو و کاراته تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری شب گذشته در آیین تجلیل از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی ووشو و کاراته به نقش ورزشکاران در فرهنگ جامعه اظهارداشت: مردم به ورزشکاران نگاه می‌کنند و از آنها الگو می‌گیرند.

فرماندار مشهد خطاب به دختران ورزشکار مشهدی گفت:ورزشکاران در فرهنگ و خلق و خوی جامعه نقش‌آفرین هستند، شما می‌توانید الگوهای خوبی برای جامعه باشید.

وی با بیان اینکه از دیرباز در کشور ما به ورزشکاران رشته‌های رزمی به عنوان الگوهای مثبتی توجه می‌شود، افزود: ورزش‌های رزمی که به نوعی به تمدن ما هم وابسته است ویژگی‌هایی مانند مردانگی، اخوت و توانمندی را به جامعه نشان می‌دهد.

داوری با تاکید بر اینکه ورزش تضمین کننده سلامتی است تصریح کرد: ورزش حرفه‌ای علاوه بر تضمین سلامتی فرد، اقتدار کشور را به همراه دارد و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: ورزش های رزمی علاوه بر سلامت شخص و جامعه با فرهنگ سازی موجب ارتقای جامعه هم می‌شود.

وی بر برنامه ریزی، هم‌افزایی و تعامل با حوز‌ه‌های مختلف در راستای جذب حامی مالی و توسعه فعالیت‌های ورزشی تاکید کرد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند