Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مجری برنامه ویدئو چک گفت: مدت‌هاست که اجرای ویدئو چک از شبکه ورزش را برعهده دارم و در حال حاضر هم مشغول کارهای تنظیمات فصل جدید این برنامه برای بعد از جام جهانی 2018 روسیه هستیم. عبدالله روا مجری تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره آخرین فعالیت‌های هنری خود گفت: مدت‌هاست که اجرای ویدئو چک از شبکه ورزش را برعهده دارم و در حال حاضر هم مشغول کارهای تنظیمات فصل جدید این برنامه برای بعد از جام جهانی 2018 روسیه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 
وی درباره فصل جدید برنامه ویدئو چک اظهار کرد: فصل جدید برنامه ویدئو چک را از نظر محتوایی و ظاهری تغییر اساسی و از نظر کیفیت ارتقا داده ایم تا باقدرت به تلویزیون برگردیم و فکر می‌کنم این یک کارحرفه ای است. من در حوزه‌های مختلف کار کرده‌ام و تجربیات خوبی دارم بنابراین احساس می‌کنم فعلا اجرای برنامه ویدئو چک برایم کافیست و کار جدیدی را قبول نخواهم کرد مگر این که کار پیشنهادی به شرایط مورد پسندم نزدیک باشد. 
 مجری برنامه های اجتماعی تلویزیون با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از برنامه "ویدئو چک" افزود: نوع طنزی که در ویدئو چک کار می‌کنیم نزدیک‌ترین شکلی از حق مردم به عنوان صاحبان تلویزیون است. طنز ویدئو چک از نظر بازخورد مهمترین برنامه‌ای بوده که تاکنون در تلویزیون داشته‌ام. اگر بحث دیده شدن، مورد توجه واقع شدن و جریان ساز شدن را از این برنامه انتظار داشته باشیم به تنهایی ویدئو چک انتظاراتم را برآورده کرده است. ما یک گروه همدل هستیم و امیدوارم بتوانیم با همین توان در شبکه ورزش کارمان را ادامه دهیم. 


روا  ادامه داد: حوزه ورزش یک حوزه بسیار حساس است و ویدئو چک سعی می‌کند به همه مسائل مربوط به حق و حقوق مردم بپردازد. ما در این برنامه مدیران، ورزشکاران و کسانی که بازیکن استقلال، پرسیپولیس  و تیم ملی می‌شوند و توجه زیادی روی آنان است را سوژه قرار داده و با زبان طنز و حسن نیت کامل این برنامه را طراحی کرده ایم.
وی با اشاره به موفقیت برنامه ویدئو چک در جشنواره نوروزی سیما بیان کرد: برنامه ویدئو چک در جشنواره اخیر سیما در رقابت با برنامه‌هایی بیشترین رای را از مردم گرفت که از نظر مالی با ما قابل مقایسه نبودند. ما سعی کردیم از خلاقیت یک گروه جوان و با انگیزه و با کنار هم قرار دادن نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف خود این برنامه را بسازیم.  
روا درباره نقش مدیران در برنامه‌سازی خاطرنشان کرد: برنامه سازی در شکل تولید برنامه‌هایی چون ویدئو چک در دنیا بی سابقه نیست اما در کشور ما همه امکانات لازم آن را در اختیار نداشتیم که آن را بیازماییم. این سبک کار احتیاج به افراد ایده پرداز، مدیران حامی و برنامه‌ساز دارد. برای تولید برنامه هایی چون "ویدئو چک" به مدیران با تجربه چون مدیران کنونی شبکه ورزش نیاز داریم. ما می‌توانیم بدون پول هم برنامه بسازیم با توجه به اینکه هم اکنون برنامه‌هایی موفق هستند که یک قسمت آن را هزینه‌های میلیاردی و چندین میلیاردی حمایت می‌کند. 

  انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عبدالله روا شبکه ورزش جام جهانی ویدئو چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در جام حذفی و منچسترسیتی و برایتون در لیگ‌های اروپا از شبکه ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز جمعه

لیگ حرفه‌ای امارات (النصر - اتحاد کلبا) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

جام حذفی ایران (مس کرمان - چادرملو اردکان) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

جام حذفی ایران (فجر سپاسی - گل گهرسیرجان) ساعت ۱۸:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

جام حذفی ایران (هوادار - مس سونگون) ساعت ۱۸:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

جام حذفی ایران (آلومینیوم اراک - پرسپولیس) ساعت ۱۸:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

جام حذفی ایران (تراکتور - ذوب آهن) ساعت ۱۸:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

جام حذفی ایران (ملوان - سایپا) ساعت ۱۸:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

جام حذفی ایران (استقلال آبی پوش ملاثانی - سپاهان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

لیگ حرفه‌ای عربستان (الهلال - الفتح) ساعت ۱۸:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ حرفه‌ای امارات (الامارات - الوحده) ساعت ۲۰:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لالیگا اسپانیا (رئال سوسیداد - رئال مادرید) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748074

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات