Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@00:24:20 GMT

◄ ارائه گزارش سانحه «سانچی» در اجلاس «آیمو»

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۱۸۵۱

◄ ارائه گزارش سانحه «سانچی» در اجلاس «آیمو»

تین‌نیوز | 

دبیر کل سازمان بین‌المللی دریانوردی از ایران خواست تا یافته‌های خود مربوط به نفت‌کش سانچی را در یکی از اجلاس‌های آیمو ارائه کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مانا، کی تاک لیم در حاشیه یک‌صد و بیستمین اجلاس شورای سازمان بین‌المللی دریانوردی گفت: ایران  گزارشی از سانحه کشتی نفت‌کش سانچی را در یکی از اجلاس‌های آیمو ارایه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: ارائه این گزارش باعث می‌شود این امر به‌صورت تخصصی بررسی شود و سایر کشورها از آن درس بگیرند.

بر این اساس، محمد راستاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ، گزارش مختصری در خصوص سانحه کشتی نفت‌کش سانچی و یافته‌های کمیته بررسی سوانح دریایی و همچنین گزارشی از برگزاری روز جهانی دریانورد و روز جهانی هیدروگرافی در ایران که طی ماه جاری برگزار شد را به اطلاع دبیرکل آیمو رساند.

در دیدار محمد راستاد و هیات همراه  ایرانی با دبیر کل سازمان بین‌المللی دریانوردی موضوعات مربوط به سفر دبیرکل آیمو به ایران برای حضور در مراسم روزجهانی دریانوردی و هفتادمین سالگرد تصویب کنوانسیون آیمو  موردتوافق و هماهنگی قرار گرفت.

تاک لیم همچنین گفت: در سفرم به ایران به مقام دریانوردان نفت‌کش سانچی ادای احترام خواهم کرد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اجلاس آیمو حوادث دریایی سانچی گزارش سانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر خواهد بود.

 سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • امیر آشتیانی عازم قزاقستان شد
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می‌آیند
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • ایران به جایگاه خود در کدکس کشاورزی باز می گردد
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403