Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گف: سقف‌گذاری ریالی برای هیچ موسسه‌ای انجام نداده و نخواهیم داد بلکه براساس قانون و عدم خدمت‌گیری دارندگان دفاتر بیمه همگانی رایگان در موسسات خصوصی محاسبات صورت می‌گیرد. به گزارش بلاغ، نشست صمیمی مدیر کل بیمه سلامت مازندران با اصحاب حوزه سلامت شهرستان تنکابن بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نشست با حضور رئیس شبکه بهداشت ،رییس نظام پزشکی، رئیس بیمارستانها ،نماینده شهرستان در انجمن داروسازان استان و نمایندگان انجمن‌های پزشکی این شهرستان با هدف بررسی وضعیت ارائه خدمت به بیمه‌شدگان منطقه برگزار شد.

ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران طی سخنانی در این جلسه گفت: ما سقف گذاری ریالی برای هیچ موسسه ای انجام نداده و نخواهیم داد بلکه بر اساس قانون و عدم خدمت گیری دارندگان دفاتر بیمه همگانی رایگان در موسسات خصوصی که قریب به ۳۰ درصد در ارائه خدمات موسسات کاهش به همراه خواهد داشت، محاسبات صورت گرفته جهت اطلاع و پیگیری و موسسات اعلام شد تا موسسه بتواند خدمات ارائه شده در صندوق های بیمه همگانی را مورد پایش قرار دهد.

وی گفت: با توجه به شرایط فوق الذکر اگر مقدار خدمات ارائه شده در سال ۹۷ در مقایسه با سال های قبل به کسر سهم بیمه همگانی رایگان بیشتر باشد موسسه باید دلایل علمی و منطقی خود را جهت دفاع ارائه کند و از جابجایی بار هزینه‌های صندوق‌های بیمه همگانی به سایر صندوق ها پرهیز کند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد

محسن میرزائی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اجرای این پویش به مدت سه روز گفت: گروه هدف این پویش ملی، شامل کودکان زیر ۱۴ سال، زنان باردار و شیرده تا یک سال پس از زایمان هستند.

وی افزود: خدمات پویش ملی سلامت دهان و دندان در مراکز خدمات جامع سلامت و در دو سطح ارائه می‌شود. معاینه، آموزش بهداشت و وارنیش فلوراید به عنوان خدمات سطح یک در پایگاه‌های سلامت شهری و خانه‌های بهداشت روستایی ارائه می‌شود و خدمات سطح دو در مراکز خدمات جامع سلامت تجهیزشده، ارائه می‌شود که شامل ترمیم پالپوتومی (درمان دندان پوسیده و عفونی)، درمان پالپ زنده، جرم‌گیری، حذف دندان عفونی و فیشورسیلنت است.

معاون بهداشتی دانشگاه تصریح کرد: در این راستا و به منظور خدمت رسانی به گروه هدف بر اساس مصوبه هیئت وزیران، ارائه تمامی خدمات دندانپزشکی سطح یک و دو به گروه هدف دارای دفترچه بیمه روستایی ساکن در مناطق روستایی و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر رایگان است.

وی ادامه داد: خدمات برای این گروه در مراکز شهری توسط وزارت بهداشت تعدیل شده و خدمت ترمیم دندان شش و فیشور سیلنت دندان ۶و۷ تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

میرزائی با اشاره به اینکه پوسیدگی دندان به عنوان شایع‌ترین بیماری عفونی در دنیا شناخته می‌شود، افزود: بدون سلامت دهان و دندان سلامت بدن تامین نمی‌شود

گفتنی است در استان یزد ۷۶ واحد دندانپزشکی ثابت در مراکز خدمات جامع سلامت استان دایر می‌باشد. همچنین در کنار این واحدها، دو موبایل کلینیک سیار هم با کمک‌های دولتی و خیرین آماده ارائه خدمات به همشهریان است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • بیمه ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • دو مشکل آزمایشگاه‌های پزشکی با بیمه و تعرفه
  • دو مشکل آزمایشگاه های پزشکی با بیمه و تعرفه